Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Opinem sobre la sèrie

+2
shira-chan
Surreak
6 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Nombre de missatges : 835

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDg Oct 18, 2009 12:21 pm

Què us ha semblat, l'estrena d'aquest anime tan esperat? Quines espectatives teniu? Us agrada l'animació? I l'ambient?
A mi, personalment, no m'ha desagradat el capítol, però m'agradaria saber si evolucionarà cap a un ambient més madur o més infantil. Ja ho veurem. Ara, els efectes especials i l'animació estan molt bé.

Què hi dieu, la resta de membres del fòrum? Opineu sobre aquesta fantàstica estrena!
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDg Oct 18, 2009 4:55 pm

Els afectes "molen" però no són realistics. A en Natsu no li hauria d'aparèixer el drac fins 100 capítols més endavant. Si la cosa no agafa un caire més madur, em costarà assimilar el canvi. De tota manera, Fairy Tail és Fairy Tail, els personatges ja estan dissenyats i la història escrita, per més que l'amaneixin amb cares infantiloides, tampoc la poden fer canviar tant (o això espero). La música (la banda sonora) m'agrada molt. sobretot la dels atacs. Em posa la pell de gallina!
Tornar a dalt Ir abajo
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix
Natsu

Nombre de missatges : 736

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDg Oct 18, 2009 8:00 pm

A part del caràcter infantiloide de la sèrie que tothom li veu, jo però eh disfrutat molt veient el primer capítol.
Esperem que facin com One Piece i que la sèrie vagi adquirint un to menys infantil i més juvenil.

No se si les sèries llargues ja ho fan expressament que comencin amb els protagonistes quasi com nens i que després es vagi veient com van creixent, fins tenir un to més juvenil, o ho fan així per alguna altra raó scratch
Tornar a dalt Ir abajo
https://dragonnofansub.forocatalan.com
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDg Oct 18, 2009 8:33 pm

Esperem que sigui això. I de fet té molt sentit. Perquè si ho féssin juvenil ara ja, d'aquí a un parell d'anys el públic segur que ja no pot veure Fairy Tail perquè seria massa adult. Així s'asseguren un públic fidel durant tota la sèrie.
Creuem els dits i pensem que és això!! Que a mi també m'agrada molt veure Fairy Tail en moviment!!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDv Oct 23, 2009 3:56 pm

Aquest segon capítol m'ha agradat més, pel que fa a trama, però menys, pel que fa a dibuix. L'animació continua sent igual de bona, però trobo que hi ha escenes que les cares són molt senzilles.
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDv Oct 23, 2009 9:40 pm

Hi ha hagut una censura bestial, la Lucy és una pervertida! I només els més detallistes se n'adonen, però ara no se'n podrà adonar ningú!:
Spoiler:
I s'han saltat una broma que era genial, al meu gust:
Spoiler:

Bé, aviam si mica en mica millora. Que els temes cada cop seràn més "obscurs"

Per cert: No m'agrada gens el consell d'ERA!!! Què es això de flotar al voltant d'un conjur? Estaven en una taula amb tot de cadires molones i prou! Aquí no ma agradat GENS!
Tornar a dalt Ir abajo
Uchy
Idèfix
Idèfix
Uchy

Nombre de missatges : 6
Ubicació : a saber

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDs Oct 24, 2009 12:15 pm

Bueno pel que sembla a tots ens ha impactat els dibuixos infantils que apareixen en una serie, aparentment juvenil total, on els que no hagin vist el manga al principi pensaran que es una serie infantiloide tipo sailormoon, bueno pero aquest detall no m'ha impactat gaire respecte a d'altres series, ja que quan han passat 20 minuts d'episodi ja no t'en recordes.
l'afegit dels simbols cada cop que fan servir magia em va impactar al principi, pero despres queda molt bé.
Conclusió, si l'he de puntuaqr de moment li ficaria un 8, ja que el que mes por em feia era que espatllesin un manga tan bo com Fairy Tail fent una anime adaptat en comptes de seguir el fil de la història a "rajatabla", que es el que ha passat amb molts mangues com per exemple To love ru o Air Gear, que no son aportació de movimets al manga com esperem els fans si no una "adaptació inspirada en el manga" que esta inspirada en la història del manga pero de fons no te res a veure amb la història original, i moltes vegades es carreguen el doble sentit, o sentit profunt que els mangakes tant s'esforcen en implantar.
Tornar a dalt Ir abajo
Gray
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Gray

Nombre de missatges : 118

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDl Oct 26, 2009 9:57 pm

A mi hi ha una cosa que em preocupa, i és que veig que la sèrie avança molt de rpessa, de moment amb el 3 ja han fet dues missions, que fan amb un volum o una mica menys... i no m'estranyaria que d'aquí un temps haguessim de parlar de...
RELLENO! Evil or Very Mad Crying or Very sad

EDIT:Perdo, sembla que el 3 i 4 resoldran una missió, però també déu nido que ràpid ^^U

PD:Com es traduïria relleno en català?
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

Nombre de missatges : 333

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDt Oct 27, 2009 12:41 am

Gray escrigué:

Farcit
Tornar a dalt Ir abajo
Gray
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Gray

Nombre de missatges : 118

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDt Oct 27, 2009 12:45 am

lol doncs sí lol!
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDt Oct 27, 2009 12:26 pm

Crumusant escrigué:
Gray escrigué:

Farcit

Tinc una amiga que li diu "escorrialles". tongue
I sí, tens raó, Gray. Van amb un petardo al cul. Es poleixen una batalla que al manga dura un parell de capítols en 5 minuts. No crec que haguem de parlar de "farciment" fins d'aquí a un any, però. I això ja sol ser lo habitual, crec (i espero) de tota manera... o és molt bo, o traduir farcits crec que em farà fer una pedra als ronyons. De moment, no hi pensem! Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Uchy
Idèfix
Idèfix
Uchy

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDt Nov 10, 2009 11:53 pm

Ostia, vaya "farcit" que han fet al capitol 4.
vale que te a veure amb la continuacio de la historia, pero crec que sobrava una mica.
opinions a part m'ha fet molta gràciala "prediccio" que han fet a en Gray amb una "dona" i "laigua".
Quina adelantada en el Manga que han futut amb això tu.
sino m'equivoco això no pase fins daqui a unes tres o quatre sagues no?
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDc Nov 11, 2009 12:17 am

Ostres, doncs sí, no m'hi havia fixat, en això. Em pensava que simplement, era un acudit i prou. Que sembla que el vagi a atacar, i l'únic que fa és llegir-li el futur.
D'altra banda, el relleno no m'ha molestat tant. És un relleno molt suau, són només 5 minuts d'una baralla trivial, i a sobre fa certa gràcia. L'únic ha estat el disseny dels personatges, una mica estrany. Els bessons i el que llegeix el futur encara, però aquell que sembla el garlic de bola de drac, i aquell altre que és com una mena de pollastre gegant?? Com se'ls hi ha acudit?
Tornar a dalt Ir abajo
Uchy
Idèfix
Idèfix
Uchy

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDc Nov 11, 2009 5:18 pm

tens rao, els altres encara pero aquests dos que has dit no responen gens al tipus de personatges que apareixen normalment a Fairy tail.
uff, mira que ho intento pero no m'acostumo a aquest infantelisme que tenen els personatges de l'anime.
En l'altre anime de Hiro Mashima (Rave Master crec que es deia) era MOLT mes fidel al manga, a mitat de capitol encara m'hi puc acostumar pero al principi, o quan apareix un persotage nou del qual ja conec el seu aspecte al manga em poso a plorar.
En canvi els personatges "lletjos" tipo duc de Evaro o la primera aparença de Virgo si que s'assemblen a loriginal, una putada vamos...
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDc Nov 11, 2009 5:29 pm

Concordo amb vosaltres, el garlic i el pollastre feien pena. La predicció (com que la vaig traduir jo) m'ha semblat un ginyo, només els seguidors s'hi fixaran, la resta de gent creurà que és una predicció random. De totes maneres, m'ha fet gràcia en Happy però esploten massa l'exibisionisme d'en Gray, si el comparem amb el manga.
Crec que mica en mica ens hi anirem acostumant, a l'estil. I com dic, cada vegada passaran coses més serioses que si no lo donen la intensitat adequada perderan molt. Espero que això no passi.
Fins al proper capítol!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Opinem sobre la sèrie
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1