Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Opinions sobre la pel·lícula

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Opinions sobre la pel·lícula Empty
MissatgeAssumpte: Opinions sobre la pel·lícula   Opinions sobre la pel·lícula EmptyDg Set 27, 2009 2:11 pm

Acabo de veure la peli, i la veritat és que m'ho he passat la mar de bé. Em pensava que seria un mica massa comercial, o algo així, però m'ha sorprès gratament. Hi ha algunes coses que no he entès, o que potser m'hauria de tornar a mirar per captar-les del tot, però el cert és que m'ha agradat.
Una de les millors coses de la peli, per mi:

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Opinions sobre la pel·lícula Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinions sobre la pel·lícula   Opinions sobre la pel·lícula EmptyDg Set 27, 2009 2:24 pm

Doncs a mi, en un primer moment em va decebre. Em pensava que hi hauria una "guerra" d'enginys. Que serien obertament enemics. Com si en Lupin agafés el paper d'en Kaito Kid. Però he de reconèixer que la pel·lícula em va agradar molt. Està plena d'humor i homenatges als personatges d'ambdues sèries molt ben trobats.

Doncs per mi, el millor moment és:

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
 
Opinions sobre la pel·lícula
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» [MnF][MU]Cicle de Pel·licules del Detectiu Conan(Pel·licula)(Català)
» Opinem sobre la sèrie
» Opinem sobre la sèrie
» Opinem sobre la sèrie
» Dubte sobre la notícia del portal

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Anime :: Lupin III vs. El Detectiu Conan-
Canviar a: