Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Opinem sobre la sèrie

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDc Ago 05, 2009 3:51 pm

Jo crec que està bé que obrim un tema perquè es pugui comentar cada sèrie que estem fent. Vaja, penso que és el millor lloc per fer-ho. Obro també el de Yankee-kun to Megane-chan, que és un dels projectes que tenim més actius, perquè cadascú hi digui la seva.
La meva opinió, és que malgrat la trama no té res d'especial, l'humor és immillorable, i m'ho passo pipa llegint aquesta sèrie.
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDg Ago 16, 2009 12:29 am

Riure, riure i més riure.

M'encanta la serie. Els personatges son divertits i guapos Twisted Evil (encara us falta mooolt per coneixer es personatges que van apareixient!)
I es una bona font per anar veient a vida excèntrica d'estudiants de batxillerat japonesos.

Bé, què nhe de dir jo de la serie... que en soc la gran amant...

El capítol que hem tret aquesta setmana (el 6) es dels pocs en que s'endevina que en Shinagawa sent quelcom per l'Adachi... no us sembla tendre el noi? hehe i ella tant despreocupada...

A veure què us sembla el seguent!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDj Oct 08, 2009 10:51 pm

Ara que estic al dia, al ritme de DnF, puc dir que m'estic partint. Hi ha capítols millors que d'altres, però em sembla que és al capítol 11, quan van a portar els diners a la filla de l'home que es vol suicidar, que la noia aquesta es fot un cop al cap amb la taula del despatx (m'he pixat), i després hi torna contra una farola. Els dibuixos de les cares són boníssims!
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDv Oct 09, 2009 12:48 pm

Sí!! Els dibuixos són la canya!! Vaja, ho tenen tot. Sense les cares de WTF d'en Shinagawa y les de sabelotodo de l'Adachi, el comic no seria el mateix...
Tornar a dalt Ir abajo
Polisgaara
Idèfix
Idèfix



Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 02/11/2009
Edad : 34
Ubicació : Igualada

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDl Mar 22, 2010 5:40 pm

EEEI GENT!! KE FARAN EL LIVE ACTION DE YANKEE-KUN I MEGANE-CHAN!!!! >.<

Owned Owned ke he flipat al llegir-ho! També posa per aki ke el 23 de abril estrenaran el anime O.O Visca! avera com acaba tot.
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDl Mar 22, 2010 10:03 pm

Polisgaara escrigué:
EEEI GENT!! KE FARAN EL LIVE ACTION DE YANKEE-KUN I MEGANE-CHAN!!!! >.<

Owned Owned ke he flipat al llegir-ho! També posa per aki ke el 23 de abril estrenaran el anime O.O Visca! avera com acaba tot.

Sí!!! Però lo del 23 creiem que és la Live Action, seria molt estrany que fessin la Live Action i l'Anime alhora. Tinc unes ganes de veure si algú subtitula la Live Action!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Opinem sobre la sèrie
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Opinem sobre la sèrie
» Opinem sobre la sèrie
» Opinions sobre la pel·lícula
» Dubte sobre la notícia del portal
» .:Fòrum sobre les CLAMP en català:.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Manga :: Yankee-kun to Megane-chan-
Canviar a: