Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Parlem de música

Ir abajo 
+2
Crumusant
Surreak
6 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Parlem de música   Parlem de música EmptyDs Jun 06, 2009 11:52 pm

Us ve de gust?
Jo sóc un gran amant de la música, de gran varietat de gèneres. Si no sabeu què fer i us agrada la música, deixeu un comentari aquí.

Quins estils us agraden més?

Quins grups de música són el vostre ideal a seguir?

Quin és l'últim cd que us heu comprat? (jo encara compro, sóc de la vella escola).

El que us sembli.
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 2:02 am

Dons jo escolo generalment música en català, japo i alguna grup/cançó en castellà, l'estil no en tinc... mentre no sigui reggeton XD però no sé en general escolto la música per la lletra a part de la japo que no l'entenc -_-"

de cantautor el que m'agrada més és ne Cesck freixas :FFF (sobre tot per les lletres, el ritme d'un cantautor és pesim...) i de grup dons no sé un de tipic com Obrint Pas que te la gralla :FF, en castellà SKA-P i en japo dons... opening i ending més que res alguna canso així de l'Aya Hiraro i alguna altre de Ore ska band però res més.
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 9:37 am

A mi el meu estil preferit és el death metal melòdic (In Flames, Soilwork, Disarmonia mundi, Nightrage, Threat signal, Dark tranquillity, etc). És un estil una mica especial, t'ha d'agrdar i t'hi has d'acostumar, perquè al principi només sembla que bramin. Però mica en mica et vas adonant de la qualitat musical que tenen, i gaudeixes molt de les parts melòdiques.

A mi també m'agrada ska-p, des de ben petit (és un dels primers grups que vaig començar a escoltar, des de petit, quan encara no tenia ni idea de què volien dir totes aquelles lletres). Fa poc han tret un altre disc: Lágrimas y gozos. He sentit alguna cosa i està molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 11:10 am

Si si, jo encara l'he d'escoltar el nou CD >.< algun dia ja arribara...
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 3:14 pm

Abans era una gran seguidora de música. Aconseguia CD's i els copiava. Però mira, des dels MP3 que ja no ho sóc tant. Pots tenir la música que vulguis! I no cal parar de buscar coses noves però va arribar un punt que em vaig cansar. Ara, que tinc una pila de música (segurament com tots vosaltres) el génere que més m'agrada és l'ska i variants (com sempre, sóc gent de costums), rumba (ser de la Garriga s'ha de notar) Majoritàriament en català: Obrint Pas, Burman Flaix, La Carrau, Strombers, Dr. Calipso, Mesclat, Dusminguet, Gertrudis, . I no tant catalans: Fermín Muguruza, Ska-P, Skalariak, Betagarri, Amparanoia, la Pegatina...
Últimament, però, me agafat al Ska-jazz. A l'ska antic. The Toasters, Skatalites, la New York Ska Jazz Ensemble, The Selecter, Bad Manners, Madness, Ask My Cat i la genial Tokyo Ska Paradise Orchestra (són els que van fer la banda sonora de Lupin III).
Ara, també faig com en Crumu i em passo mitja vida escoltant opening i endings en japo (i en català els que trobo). Smile .
Vaig tenir una època de Rock català (Lax'n'busto, els Pets, Gossos...) però no m'animen gaire i a mi m'agrada música animada i amb ritme.
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 5:52 pm

Jo també vaig tenir una època bastant ska, però quan encara anava a l'institut (Dr. Calypso, ska-p, betagarri, skalariak, skaparrapid, skatalà, kortatu, etc.) Però ho he anat perdent amb els anys, i m'he anat obrint. Diguem que em continua agradant, però com que m'he obert tant, s'ha anat diluint amb la resta d'estils i ja no és tan predominant.
El rock català per mi és sempre un afegitó. Ni em desagrada ni em flipa. Sempre és allí, per escoltar-lo en qualsevol moment. A més, sona molt proper sentir cantar en la teva llengua, així que també és un alicient.
Pel tema dels openings i els endings, la veritat és que no m'agrada gaire escoltar-ne així a l'atzar, perquè no acostumo a trobar-los-hi la gràcia. Ara últimament, però, el que m'agrada fer és baixar-me tota la banda sonora (op, end, i música d'acompanyament) de les sèries que m'acabo, perquè llavors sí que té com un valor afegit. Per això, últimament m'he baixat tota la bso de death note i trigun. La de death note m'encanta.
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 7:19 pm

Si, la de Death note mola :F

A mi la rumba també m'agrada força tot i que l'escolto ben poc... i per el que fa el rock català mai m0ha desagradat però tampoc és que m'agradi allò en espacial, està allà i si puc l'escolto i si no dons un altre dia XD

no se si us serviran però...
Openings/endings (català) : http://www.amiboshi.net/
Openings/endings (V.O): http://gendou.com/amusic/ (aquí tas de registrar per poderles baixar, però mola per que tenen la versió llarga i la TV size, jo acostumo a baixarme la llarga XP)
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 7:42 pm

D'això... com ho diria...

CRUMU! T'ESTIMO!!!

La web en català ja la coneixia, però la de japonès no. Fa temps que no em va bé l'e-mule i ja no sabia on trobar-ne... OH! Et faré un monument...!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDg Jun 07, 2009 7:46 pm

..... bueno jo no seré tan efusiu, que després tot se sap xD.
Però sí, també t'agraeixo la pàgina. Jo m'he barallat moltíssim amb l'emule per trobar el que vull, i tot i així. Gràcies maco! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Max
Idèfix
Idèfix
Max


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 38
Ubicació : Rubi (BCN)

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDl Jun 08, 2009 2:53 am

La veritat Crumu, es que la pagina esta molt be, trobas de tot de openings de las series anime en catala, pero al veritat yo em descargu les coses via Emule posant OST i la serie que vui.

Saltant de tema, yo musica que escolto es musica rock, heavy metal, com grups (Marea, Linkin Park, Mago de Oz, Rammstein, Slipknot, etc.) alguna que altra cosa opening/ending de Anime, la veritat es que musica catalana no escolto ya que no en motiva apart de 2 o 3 cansons del grups rock que heu comentat
Tornar a dalt Ir abajo
Matagalls
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Matagalls


Nombre de missatges : 169
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Edad : 35

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDl Jun 08, 2009 10:07 am

Doncs la música que jo escolto es resumeix amb tot menys flamenc lol!

Però concretant més m'agrada escoltar música en idiomes que no entenc, ja que després m'agrada haver "d'investigar" una mica el que diuen les lletres. Exemples, Berri txarrak (basc, rock-punk-harcore), Lou Dalfin (occità, rock-folk), ...
Genèricament escolto el punk-rock, com ara Brake the silence, Bad Religion o també ska, com Betagarri, skalariak, ...

Pel que fa a OST, la de death note més increible, i els openings i endings de Soul Eater també estan molt bé. farao
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDl Jun 08, 2009 2:06 pm

Lou Dalfin! Encara no havia sentit ningú que els escoltés. Els vaig descobrir mirant un dia rodasons del 33, i molen. Així també vaig descobrir Shooglenifty, un grup escocès de música celta que també tan molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDl Jun 22, 2009 11:58 pm

L'altre dia em van arribar els últims cds que em vaig comprar. Els poso per si algú li interessa descobrir grups nous:

- Delamarca - Voilà Un grup novell espanyol, amb molt de potencial. Recomano "Los textos que olvidé" i "Caronte".

- Breed 77 - Un encuentro - Un grup de gibraltar, que dominen tant l'anglès com el castellà. Recomano "Mundo en llamas" i "Alive"

- The Gathering - Mandylion - Un grup preciós. No recordo d'on són (Europa central), però fan una mena de música experimental molt, molt interessant, i molt adequada per cert moments del dia i certs estats d'ànim. Recomano "Mandylion", "Sand and mercury" i "Saturnine".
Tornar a dalt Ir abajo
Asiroth
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Asiroth


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 21/06/2009
Edad : 35

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDt Jun 23, 2009 12:22 am

A mi m'encanta La Trinca xDDDD

Pero el que més escolto vindria a ser JMusic i OST de animes (otaku total xD)

I per descansar de tanta "orientalitat" algo de heavy/rock, com Sonata Artica, Kamelot o similars.

I hem reitero: A mi m'encanta La Trinca XDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDt Jun 23, 2009 12:25 am

A mi, el power metal m'avorreix una mica perquè és tot igual, però realment Sonata Arctica i Kamelot estan realment bé.
Per cert, la Trinca és un clàssic. A mi també m'encanta. Ironia en estat pur!

Cleo-cleopatra, tot el dia, sobre el catre!
No ve d'un pam, no ve d'un pam, ueeEEeeEE dubi dubi dubi dubi dubi du, si està fresca i eixerida, no ve no ve no ve no ve d'un pam!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDs Jun 27, 2009 1:22 am

Avui m'agradaria parlar-vos d'In Flames. És el meu grup de música preferit, amb absoluta convicció.
És un grup que va néixer als anys 90, de göteborg, i que fan death metal melòdic. Han anat millorant amb els anys, fins al punt de ser-me impossible d'escollir un disc com a millor.
Si us agrada el metal, proveu d'escoltar qualsevol cançó, perquè crec que complirà espectatives. Recomano "Trigger", "Pinball map", "Dead end", o "Disconnected".
Per aquells que el metal no us fa el pes, també crec que us pot agradar alguna cosa, sobretot dels últims discos, en què s'han suavitzat una mica. Si gaudiu de la música i no us fa mandra provar coses noves, us recomano d'escoltar "Metaphor", "Come clarity", "Alias" o "The chosen pessimist".
Per mi és qualitat pura Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Asiroth
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Asiroth


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 21/06/2009
Edad : 35

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDs Jun 27, 2009 1:48 am

Doncs jo si que els conec! Els escolto de tant en tant i m'agraden força, encara que nomes tinc un àlbum: "Routine Remain" i una de les que més m'agrada es "Free Fall" cat
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDs Jun 27, 2009 1:53 am

jeje visca!! M'alegro molt que algú els escolti.
El disc, de fet, es diu "Reroute to remain", però cap problemaaaaa jeje. "Free fall" és molt maca també.
Tornar a dalt Ir abajo
Asiroth
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Asiroth


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 21/06/2009
Edad : 35

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDs Jun 27, 2009 2:28 am

jajajaj és cert, mai m'havia parat a llegir el titol del àlbum, m'acabes d'obrir els ulls xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 37

Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música EmptyDv Jul 31, 2009 4:31 pm

Avui voldria parlar de "The Cranberries". Cada vegada provaré de parlar d'algun estil diferent, per no ratllar massa sempre amb la mateixa música.
The Cranberries són un grup irlandès, en principi de pop-rock, però que en tots els seus discos són molt experimentals. Segur que coneixeu cançons enganxoses com "Animal Instinct", "Just my imagination" o "Dreams". A mi m'agraden força aquestes cançons, però tota la part experimental també m'ha captivat. Són un grup de la meva infància, de manera que en tinc tota la discografia, i trobo que es mantenen molt fidels a la seva manera de fer música.
El disc "No need to argue", per exemple, és molt útil per estones tranquil·les, on tens ganes de descansar, pensar, reflexionar...
En canvi, el "Wake up and smell the coffee" és molt més dinàmic, molt positiu, amb cançons que ve molt de gust cantar.
Suposo que n'haureu sentit a parlar. I si no, proveu d'escoltar les seves cançons mítiques, com "Zombie", "I can't be with you", "Salvation" o "Ode to my family".
Tot i que té cançons, com tots els grups, suposo, que no són tant del meu gust (però no crec que sigui perquè baixen de nivell, sinó perquè disten més del meu gust), en té moltes d'altres que m'han servit per fer-me gran.
Introspectius, commovedors, crítics i positius, sempre en la mesura justa.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Parlem de música Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlem de música   Parlem de música Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Parlem de música
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Blog de la música catalana

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Offtopic :: Offtopic :: Música-
Canviar a: