Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Fairy Tail (spoilers)

3 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Nombre de missatges : 835

Fairy Tail (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDs Maig 30, 2009 12:05 am

Bones!
Obro aquest fil per parlar sobre Fairy Tail. Jo de moment vaig pel capítol 118, així que suposo que ben aviat estaré al dia. Ara mateix, estic llegint allò de la batalla Fairy Vs Fairy que organitza el Luxus amb els seus sicaris. La Mirajane s'ha transformat en dimoni.... Sad Sad M'ha destrossat la imatge de bona nena que tenia!! A mi m'encanta aquest personatge, però així en plan bad girl... no sé jo. De totes maneres, m'encanta quan guanya al Fried i li diu que tots són companys i l'altre s'emociona. La Mirajane torna a ser la de sempre. cheers
Què en penseu vosaltres? Teniu alguna cosa a dir sobre aquest manga?
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDs Maig 30, 2009 3:45 pm

Alguna cosa?

Tindria hores de xerrera!

Doncs a mi em va agradar força l'aparició del poder de la Mirajane! Es veia que tenia alguna cosa amagada (és una maga de classe S). I la veritat, a mi m'agraden molt les noies poderoses a tope i que no tenen perquè ser protegides constantment... la Mirajane és la canya.

Afanyat a posar-te al dia! Que la cosa ara està que trina!! affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDs Maig 30, 2009 7:02 pm

Home, doncs per això he obert el fil. Si tens hores de xerrera, aprofita i buida el pap!
Estic avançant a passos de gegant (és lo que té estar en època d'exàmens, que fas de tot menys estudiar), i ja vaig pel 126. Espero avui posar-me al dia ja.
El que em referia amb la Mirajane no és que m'agradin els personatges femenins dèbils i que s'hagin de protegir (per exemple, la Sakura de Naruto m'agradaria més si lluités més sovint i es sabés defensar sola). M'agradava la Mirajane perquè és amable, atenta i simpàtica, i descobrir que dins seu hi té un dimoni, i que de "jove" era una rebel repel·lent, m'ha desagradat un pèl. Per sort, després de destransformar-se, continua sent la mateixa simpaticota de sempre. A més, podria ser ultraforta, ja mola, però enlloc de dimoni podria ser àngel... Razz
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDs Maig 30, 2009 8:50 pm

Si tens raó.

Però crec que la Mirajane rebel sense causa no tornarà. Sembla com si aquest anterior caràcter fou, d'alguna manera, causant de la mort de la seva germana... no ho sé, però dubto que deixem de tenir la Mirajane de sempre encara que exploti el "dimoni" en el que es pot transformar.

Ara la Sakura ja es defença una mica més! La que em fa una ràbia que no puc, i suposo que és perquè el personatge m'agradava molt, és l'Orihime de Bleach, però bueno, si no ho seguiu, res.

Saps què passa? Que quan hi ha tant de què parlar, no se sap per on començar...

Quan arribis a l'últim diga-ho que comentem!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDg Maig 31, 2009 12:41 pm

Uooh! Ja estic al dia! Capítol 136 llegit!
Mare meva, sí que està que crema la cosa. Però molt. Tots mig apallissats, i el putu gérard (o com es digui, perquè li he vist mil noms) que està pertot arreu. Inclús el mistgun té la mateixa cara. Què vol dir això?
I què penses de Gazille? Friend or foe? Infiltrat de qui? Txan-txan...
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDg Maig 31, 2009 4:41 pm

Friend, friend... és el doble d'en Vegeta. Malote per fora, tendre per dins. D'aquells que t'esperaries una traïció en qualsevol moment però mai la farà.

Sí... maleït Jerald! (jo li dic així) ara resulta que és el que sap on trobar Nirvana! Sabent això, perquè es va entestar a crear la torre?

I l'Urtear? (la filla de l'Ur, la companya d'en Jerald al consell) ha de tenir algun encontre JA amb en Gray y en Leon... quina relació tindran?

I la Wendy aquesta nova, cura o resucita? És a dir, en Jerald és mort o no? (jo crec que no)

L'Erza no tornarà a sortir fins que no s'hagi de parar al malote d'en Jerald altre cop, de moment, se li encangrena la mà.

Però els altres, per fi en podran lluir! sunny contra els gremis menors. Però com s'ho faran després amb els d'oracion 6? Ains...

A esperar més capítols!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDg Maig 31, 2009 6:40 pm

És que el Jerald és el personatge més pesat de la sèrie. Si alguna cosa va malament, segur que ell hi corre pel mig.

En Gazille, jo també ho havia pensat que s'assembla molt al Vegeta. Potser és que s'hi assembla físicament, també?

A mi em preocupa el tema del Mistgun. A veure, el Jerald és un malote perquè està posseït pel Zenom no? Resulta que ja s'havia fet un doble d'ell mateix, i ara me'n surt un altre que és igual. Joer, ja semblen clons tots plegats. Per cert, el Jerald, quan eren nens, era bo, i després de la possessió del Zenom es torna dolent no? Però llavors, en l'actualitat, encara està posseït pel Zenom?

L'Urtear, una guarra. Si algú té els fils de la història és ella. I em sap greu, perquè és la filla perduda d'un personatge que em cau molt bé, l'Ur.

Per cert, gran punt de Mashima quan explica el per què el Gray va tot lo dia sense roba. Al principi, em pensava que era simplement un gag i prou, sense més, però em va sorprendre gratament que fos capaç d'explicar-ho d'aquella manera (per aprendre a màgia de gel, s'ha de notar el fred, i d'allí agafa el vici de treure's la roba). Chapeau, no m'ho esperava.

Per últim, com expliques l'anada d'olla d'en Luxus? Primer és un passota cregut narcisista. Després veus que de nen era un tros de pa. Després veus que té tres guardaespatlles sonats, i tots 4 declaren la guerra a Fairy Tail. El Luxus es torna boig, fins al punt de voler matar tothom qui se li creua per davant (i fins i tot li és igual que el Makarov estigui fet pols). I després, quan tot s'acaba, el Luxus tan normal, l'expulsen de Fairy Tail, i fa una carona de no haver trencat mai cap plat. No ho sé, trobo que passa d'un extrem a l'altre molt ràpidament...

Veus? Deies que tenies coses a dir. Mira quina tongada! cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDc Jun 03, 2009 7:21 pm

En Mistgun... en principi no te res a veure amb en Jerald a part de la cara... espero.

No se (o no recordo) si encara esta posseït, si està posseït no deixarà de ser dolent mai... si no està posseït, potser en Zenom li va ensenyar tot el que pot aconseguir sent dolent i a en Jerald li mola i ho vol aconseguir...

Lo d'en Luxus no em va agradar. El final, lo del puny sí, però tota la resta... nanai del paraguai, no vaig entendre perquè es va tornar malote i volia fer tant de mal a tothom.

La Urtear, concordo amb tu en tot.

Sí! Lo d'en Gray també em va agradar molt, però sobretot lo d'en Loki! Un bon moment a la série per la Luci!

Heu vist el capítol d'aquesta setmana???!!

AARRG!!! Vull el següent, vull veure en Gray en acció i... en JERALD! JA!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDc Jun 03, 2009 8:54 pm

És veritat. El tema del Loki va ser un bon gir argumental. I ara a més em fa gràcia el rollo que es porten tots dos.
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 12:36 pm

Capítol 138 llegit!

Qui és, què vol, què farà, en Jerald? Txan, txan.... What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 2:22 pm

Ja el tenim aquí!! En Jerald torna!

Però què es pensaven els d'Oración 6? Hahaha! En Jerald vol ser ELL l'amo del món...

Perquè busca l'Erza, ara?

GRAY!!! Tu pots noi!! Brrr.... que guai que és...
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 4:23 pm

Potser els d'oración 6 s'han vist sorpresos per la seva reacció, però em sembla que encara no estan vençuts i tenen alguna cosa a dir eh. Bueno, menys el racer, que està pillat pel Gray Laughing .
Jo aposto per una reconversió d'en Jerald, a veure si per fi obre els ulls i retorna als orígens. L'Erza, l'Erza li farà obrir els ulls.

Per cert, d'on els llegeixes tu Fairy Tail?
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 4:30 pm

Submanga al primer que surt. Però em baixo els de Narutouchiha per guardar.

O i tant que hi tenen a dir els d'Oración 6! Però crec que, tot i que els vagi bé que en Jerald no vulgui compartir el Nirvana, no crec que arribi a tant com a "amic".
D'altra banda encara hi ha molts altres gremis foscos que ens van deixar intuir que mourien fitxa (el pare d'en Luxus, per exemple) I el tema Mistgun...

Jo... hi ha MOLTS fronts obeeerts!! T_T
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

Nombre de missatges : 333

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 4:57 pm

El pare del Luxus no és que ha mossegat a l'Erza amb al serp?

PD: Jo mel miro de Dragon Piece ^^ i si tarda molt naruto uchiha...
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 6:57 pm

El que ha mossegat l'Erza no és un d'oracion 6? Em sembla que el pare d'en Luxus només s'ha presentat, i encara no ha fet gaire cosa.

PD: Jo me'ls llegeixo en anglès de Onemanga Razz Em pensava que hi havia més gent que ho feia
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 7:08 pm

Decor.... ara ho a cavo de mirar i no s'emblen ne res... no sé per que amb pensava que ara el...
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDt Jun 09, 2009 10:55 pm

Quan no em puc aguantar la fal·lera ho faig, me'ls miro de Onemanga o de Mangahelpers però normalment espero el castellà. Suposo que perquè el solc comentar a un altre fòrum que el pengen els divendres i ja solen ser en castellà
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDc Jun 10, 2009 10:32 pm

els spoilers!!

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDc Jun 10, 2009 10:38 pm

Això no son els spoilers... és el capítol d'aquesta setmana! el 138!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDc Jun 10, 2009 11:00 pm

Per cert, que a en Mashima li han donat el 33è premi de manga de Kodansha!
Suposo que ho deu per aquí, però com que el japonès no el domino massa (però aprofitant la carrera, l'any que ve o l'altre en faré, tu!), pos no sé on ho diu.
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDc Jun 10, 2009 11:12 pm

dons les raw's XD
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) EmptyDc Jun 10, 2009 11:45 pm

Es que en Mashima és el rei!!

Crumu, podries posar les imatges en spoiler? es que em mou tot el forum al ser tant grosses...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Fairy Tail (spoilers)   Fairy Tail (spoilers) Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail (spoilers)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1