Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 [Manga] Personant - Oneshot

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix
Natsu


Nombre de missatges : 736
Fecha de inscripción : 01/03/2009
Edad : 32

[Manga] Personant - Oneshot Empty
MissatgeAssumpte: [Manga] Personant - Oneshot   [Manga] Personant - Oneshot EmptyDc Maig 27, 2009 6:16 pm

Personant - Oneshot

Us portem un oneshot de l'autor Komi Naoshi, que es diu Personant. Som a l'any 3333 i tota la humanitat viu sota màscares, cosa que ha permès que tothom visqui en pau, no hi hagi guerres, etc. Però sota aquesta cara de la societat s'amaga una altra veritat que en Damore, el protagonista, vol desemmascarar.
SI voleu saber més coses a llegir Personant!!

[Manga] Personant - Oneshot 0011


Submanga / Megaupload
Tornar a dalt Ir abajo
https://dragonnofansub.forocatalan.com
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

[Manga] Personant - Oneshot Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Manga] Personant - Oneshot   [Manga] Personant - Oneshot EmptyDc Maig 27, 2009 6:31 pm

Fa molt bona pinta!
A veure què tal està.
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

[Manga] Personant - Oneshot Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Manga] Personant - Oneshot   [Manga] Personant - Oneshot EmptyDj Maig 28, 2009 3:46 pm

Baixant-lo de pet!

Quina llarga espera... Quins nervis!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

[Manga] Personant - Oneshot Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Manga] Personant - Oneshot   [Manga] Personant - Oneshot EmptyDv Maig 29, 2009 7:13 pm

Ja està llegit!
La veritat és que no m'ha desagradat gens, però també m'ha decebut una mica. La idea és molt bona per aprofitar-la només per a un One-Shot, i d'aquesta manera sembla que l'autor tingui pressa per explicar les coses. Hagués preferit que fos una mica més llarga, per poder assentar les idees i fer-les una mica més madures. Però a part d'això, m'ha molat. Molt original.
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

[Manga] Personant - Oneshot Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Manga] Personant - Oneshot   [Manga] Personant - Oneshot EmptyDv Maig 29, 2009 8:06 pm

Tens raó! La idea seria molt bona per una sèrie llarga. A mi també m'ha agradat molt i també se m'ha fet curt.

Algú segueix Bakuman? Allà expliquen com un Mangaka es va fent forat publicant coses.

Hi ha candidats a series que només es queden en One-shots o a vegades es comença la "carrera" fent One-shots, així que normalment són novells.

M'encantaria que se'n fes una serie! En Damore mooooola! He,he!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





[Manga] Personant - Oneshot Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Manga] Personant - Oneshot   [Manga] Personant - Oneshot Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
[Manga] Personant - Oneshot
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» [Manga] F.C.Barcelona Monogotari Oneshot
» [Manga] Tell me a lie - Gosho Aoyama [OneShot]
» [Manga] Silvery Crow 19
» El tió ha cagat! [OneShot] White Clouds i [Omakes] Yankee-kun to Megane-chan
» [Manga] God Eater 01

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Dragon no Fansub :: Notícies-
Canviar a: