| Traductor anime | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Tyrex Idèfix
Nombre de missatges : 6 Fecha de inscripción : 04/01/2010 Edad : 32 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 2:39 am | |
| Sóc un estudiant de 2n batx. tecnològic, i m'ha fet feliç veure que hi havia un fansub en català xD Tinc un nivell de 1st certificate del anglès (fent l'advanced ara), així que m'agradaria traduir anime. M'és igual traduir de l'anglès (per dur una sèrie al dia semanalment que vagin treient al Japó i dur-la al dia). A més a més ara comença la nova temporada d'anime, i alguna cosa bona en sortirà XD Sé fer servir l'aegis sub, així que us passaria la traducció per .ass (de capítols anime). Si creieu que us puc ser d'utilitat, i si teniu temps per fer projectes nous, doncs m'agradaria ajudar a fer créixer els subtítols en català. Ah, i si em podeu tenir paciència, millor, que sóc nou en això encara que conec 4 coses despenjades. Ja em direu alguna cosa, saluts!
(edito): P.D: No teniu algun canal per estar comunicats tots per IRC? Igual us seria interessant per fer-vos comentaris i parlar de les vostres coses al moment. | |
|
| |
Surreak Obèlix
Nombre de missatges : 835 Fecha de inscripción : 25/05/2009 Edad : 37
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 2:50 am | |
| Benvingut siguis a DnF! Estem encantats que t'agradi el manga i l'anime, sobretot en català, i que tinguis ganes de traduir amb nosaltres. Segur que quan un administrador et vegi t'afegirà de seguida al fansub. Un cop dins, mira't els projectes que estem fent i tria'n algun. Ens podries donar un cop de mà amb Fairy Tail! | |
|
| |
shira-chan Obèlix
Nombre de missatges : 1023 Fecha de inscripción : 06/03/2009 Edad : 38
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 2:51 am | |
| Benvingut!!
Segurament aviat t'afegiran a l'equip!!
I traductors... en som poquets! Així que benvingut altre vegada!!
Si tu sol ets capaç de traduir un capítol d'anime per setmana, serà tot un honor fer-ho! Quina màquina!
Ens veiem aviat! | |
|
| |
Tyrex Idèfix
Nombre de missatges : 6 Fecha de inscripción : 04/01/2010 Edad : 32 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 2:57 am | |
| Vaja, no m'esperava una resposta tan ràpida! Gràcies!
Home, tardo a traduir les meves 3 hores per un capítol en anglès, de 24:30m (vaig provar de traduir jo mateix fa una setmana), i de forma més o menys decent, perquè alguna cosa se'm va passar per alt. No espero fer massa cosa, però sí que em faria il·lusió dur una sèrie de temporada nova semanalment, així que tampoc es mass temps a dedicar-hi, i és que què són tres hores a la setmana? xD Encara que tingui acadèmia i bàsquet, sempre me'n sobra un munt de temps, per anar jugant noveles visuals i històries... Us deixo el meu email, que no me n'adono i començo a escriure esbojarradament:
carlesceru5@gmail.com
-Edit- Sí , per mí estaria bé ajudar-te amb Fairy Tail ^^ | |
|
| |
shira-chan Obèlix
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 3:38 am | |
| - Tyrex escrigué:
-Edit- Sí , per mí estaria bé ajudar-te amb Fairy Tail ^^ Fairy Tail el traduim en Surreak i Jo, mig capítol cadascun, perquè tot sencer se'ns fa molt gros. Clar que nosaltres també portem altres projectes, però per això dic que és un gran què que puguis traduir-ne un de sencer. De fet, a mi també em costa unes 3 hores, un capítol sencer d'anime, no està gens malament! (o això m'agrada pensar). Aviam com ens organitzem ara que tenim més personal! | |
|
| |
Tyrex Idèfix
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 1:16 pm | |
| Ah, no ho sabia! Jeje, no li vull prendre el treball a ningú, òbviament ! | |
|
| |
Natsu Esautomàtix
Nombre de missatges : 736 Fecha de inscripción : 01/03/2009 Edad : 32
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 1:57 pm | |
| Primer de tot benvingut Tyrex! T'acabo d'afegir al grup del fansub així veuràs la zona interna del fansub on parlem sobre els projectes que fem i com ens distribuïm la feina. Mira't els subfòrums també n'hi ha alguns amb manuals... I digue'ns en quines sèries voldries participar i parlem per posar-nos tots d'acord. | |
|
| |
Tyrex Idèfix
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 3:06 pm | |
| Abans de postejar res i equivocar-me a la secció de projectes actius... :
-Presento algun projecte d'anime que em faci gràcia? Si aquest és el cas, puc esperar-me a que comenci d'aquí a 5 dies algun anime nou que surti al Japó? Perquè em sembla que teniu el cupó sencer amb fairy tail. -Per cert, he vist que no teniu presència al youtube amb fairy tail (si no vagi errat) : Puc convertir els vostres vídeos amb subtítols i penjar-los-hi? | |
|
| |
shira-chan Obèlix
| Assumpte: Re: Traductor anime Dl Gen 04, 2010 3:43 pm | |
| - Tyrex escrigué:
- Abans de postejar res i equivocar-me a la secció de projectes actius... :
-Presento algun projecte d'anime que em faci gràcia? Si aquest és el cas, puc esperar-me a que comenci d'aquí a 5 dies algun anime nou que surti al Japó? Perquè em sembla que teniu el cupó sencer amb fairy tail. -Per cert, he vist que no teniu presència al youtube amb fairy tail (si no vagi errat) : Puc convertir els vostres vídeos amb subtítols i penjar-los-hi? Punt 1: pots esperar, clar, quan vulguis pots proposar el que vulguis Punt 2: Et diria que si però és que crec que ningú té preséncia amb Fairy Tail, al youtube, per massa temps. Abans es menjaven tot el que sortia per temes de copyright. Ara crec que ja hi ha alguna cosa. Si vols, fes-ho, jo et diria que i tant! Però avisa que és en català. i aviam què hi diu en Natsu. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Traductor anime | |
| |
|
| |
| Traductor anime | |
|