Sylas Idèfix
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 01/04/2009 Edad : 35
| Assumpte: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena Dv Abr 03, 2009 5:51 pm | |
| Doncs aixo, que avui he buscat informacio sobre aquests dos animes. Buscan, he trobat els dies d'estrena d'aquets animes: Full Metal Alchemist s'estrena el dia 5 d'Abril a les 17:00h al Japó. En E.E.U.U. ho estrenaran el dia 9 d'Abril. - Spoiler:
Dragon Ball Remasteritzada s'anomenara Dragon Ball Kai, que s'estrenara tambe el dia 5 d'Abril al Japó. - Spoiler:
Personalment, Dragon Ball Kai em fa una mica de por que la caguin, perque bastan l'han cagat en Dragon Ball Evolution.. que percert, seré masoquista hi anire a veure-la al cina -.-" | |
|
Natsu Esautomàtix
Nombre de missatges : 736 Fecha de inscripción : 01/03/2009 Edad : 32
| Assumpte: Re: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena Ds Abr 04, 2009 12:34 pm | |
| Aquests dos són els grans animes de la nova temporada si més no els més comercials i esperats.
Jo segurament miraré el nou anime de Full Metal Alchemist ja que no he llegit el manga i diuen que està molt bé la sèrie, el de Bola de Drac però no crec que pas que el miri serà tot el mateix però sense relleno i en format 16:9 o sigui tallant el video original. Sii un dia d'aquests vaig a mirar la peli de Bola de Drac de persones al cine ja n''hi haurà prou de Bola de drac xD | |
|
Sylas Idèfix
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 01/04/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena Dv Abr 10, 2009 2:35 am | |
| Vaig veure el primer episodi subtitulat en angles de Dragon Ball Kai el següent dia i... Es el mateix, l'únic que han canviat es l'Opening i l'Ending, tota la resta es exactament el mateix -.- Quina decepció, i jo que em pensaba que l'animació seria com la OVA que van fer fa poc... >_< | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena | |
| |
|