Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena

2 participantes
AutorMissatge
Sylas
Idèfix
Idèfix
Sylas

Nombre de missatges : 50

FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena Empty
MissatgeAssumpte: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena   FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena EmptyDv Abr 03, 2009 5:51 pm

Doncs aixo, que avui he buscat informacio sobre aquests dos animes. Buscan, he trobat els dies d'estrena d'aquets animes:

Full Metal Alchemist s'estrena el dia 5 d'Abril a les 17:00h al Japó. En E.E.U.U. ho estrenaran el dia 9 d'Abril.

Spoiler:

Dragon Ball Remasteritzada s'anomenara Dragon Ball Kai, que s'estrenara tambe el dia 5 d'Abril al Japó.

Spoiler:

Personalment, Dragon Ball Kai em fa una mica de por que la caguin, perque bastan l'han cagat en Dragon Ball Evolution.. que percert, seré masoquista hi anire a veure-la al cina -.-"
Tornar a dalt Ir abajo
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix
Natsu

Nombre de missatges : 736

MissatgeAssumpte: Re: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena   FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena EmptyDs Abr 04, 2009 12:34 pm

Aquests dos són els grans animes de la nova temporada si més no els més comercials i esperats.

Jo segurament miraré el nou anime de Full Metal Alchemist ja que no he llegit el manga i diuen que està molt bé la sèrie, el de Bola de Drac però no crec que pas que el miri serà tot el mateix però sense relleno i en format 16:9 o sigui tallant el video original. Sii un dia d'aquests vaig a mirar la peli de Bola de Drac de persones al cine ja n''hi haurà prou de Bola de drac xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://dragonnofansub.forocatalan.com
Sylas
Idèfix
Idèfix
Sylas

Nombre de missatges : 50

MissatgeAssumpte: Re: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena   FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena EmptyDv Abr 10, 2009 2:35 am

Vaig veure el primer episodi subtitulat en angles de Dragon Ball Kai el següent dia i...
Es el mateix, l'únic que han canviat es l'Opening i l'Ending, tota la resta es exactament el mateix -.-
Quina decepció, i jo que em pensaba que l'animació seria com la OVA que van fer fa poc... >_<
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena   FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena Empty

Tornar a dalt Ir abajo

FMA i Dragon Ball ja tenen dia d'estrena
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1