| Un parell de suggerencies | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sylas Idèfix
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 01/04/2009 Edad : 35
| Assumpte: Un parell de suggerencies Dg Nov 01, 2009 3:25 pm | |
| Bé, la primera esque com tota la Staff sabreu, DnF cada vegada es fa mes gran, enhorabona gent!!! Per aixo crec que com sou moltes persones en la Staff, us sortiria molt b de preu comprar un domini propi per Dragon no Fansub. Jo i uns quants amics vam agafar l'any passat un domini i host per una web que tinc, i siguen nomes 7 persones, ens va sortir tot per 9 euros x cap, imagineu-vos si nomes agafeu el domini, ja que el host, sempre ni ha de gratuits que estan molt be per si no voleu gastar-vos la pasta. Jo tinc Paypal, si ho feu, jo podria ficar tambe pasta x part meva Segon, fa un parell de mesos vaig aconseguir "gratis" el vBulletin. Si hi esteu interesats en akesta segona suggerencia, digeu-me alguna cosa, perque es un tema que preferixo parlaro en privat k no pas per foro xD Vagi b!!! | |
|
| |
Gray Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 118 Fecha de inscripción : 07/03/2009
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dl Nov 02, 2009 7:47 pm | |
| Hi estic d'acord. A la nostra associació tenim un hosting de 0,75€ al mes, surten uns 9 euros a l'any i en qüestió a dominis, no estaria malament mirar-nos els .cat no? Els que ofereixen .cat (Són carets -.-") http://www.domini.cat/registrar.html | |
|
| |
Natsu Esautomàtix
Nombre de missatges : 736 Fecha de inscripción : 01/03/2009 Edad : 32
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dl Nov 02, 2009 7:58 pm | |
| Doncs ara que parles sobre això també crec que podria ser una molt bona idea, ja que el domini en si pel que veig no és gens car així que sense cap problema el podríem pagar, i pel host també es podria mirar a veure si ens podria interessar.
A veure si un dia ens trobem per msn i parlem sobre això i el tema del vBulletin, per veure com funciona tot. | |
|
| |
Sylas Idèfix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dl Nov 02, 2009 9:23 pm | |
| en dominis el mes tirat de preu sempre es el .com, i algunes vegades el .es... pro tenint en compte k podem ser bastanta penya, agafar el .cat ens podria sortir be de preu.
per el tema de host, seria mirar quin host s'adapta mes be a les nostres necessitats (espai i bandwidth sobretot). Gray, del host que dius, saps quines especificacions te? | |
|
| |
Gray Ordrealfabètix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dl Nov 02, 2009 10:34 pm | |
| Sí, són 100GB d'espai i la velocitat està bé.
És el pla ASPIRE de la taula següent. (Però no inclou domini) http://hostso.com/affordable_web_hosting.php
Pel Hosting he trobat el que segons diuen és el més barat del mercat. dragonnofansub.cat 27,95 €/año dragonnofansub.com 7,95 €/año
http://www.dondominio.com | |
|
| |
Sylas Idèfix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dl Nov 02, 2009 11:07 pm | |
| Bua.. aket pla de hosting esta tirat de preu per tot el que dona! També he vist que te el sistema de "Fantastico!" i sistema de missatjeria SMTP (genial per enviar emails d'activacio d'usuaris) el domini es veritat, es el mes barat que he trobat fins ara (l'ultim era de 30 euros l'any, i el mes car que he trobat es un de 60 euros/any xD). No obstant heu de tenir en comte que si voleu canviar de host, la web de foroactivo no dona les backup del foro... (sí, son uns c*****ns) és a dir, que es tindria que començar a fer el forum de nou com l'últim cop... aquesta decisió us la teniu k pensar bastan b, perque en Natsu em sembla que ja sap que vol dir tornar a fer el forum de nou xDD
Resumin, que el pla de host i domini k proposa en Gray, esta mooolt b xD | |
|
| |
Gray Ordrealfabètix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dl Nov 02, 2009 11:09 pm | |
| Segon resum: Els de .cat són uns aprofitats >.....< Ës caríssim comparat amb el .com | |
|
| |
Sylas Idèfix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dl Nov 02, 2009 11:24 pm | |
| Suposu que es car perque es un domini que fa poc que va sortir. Pro havera, dintre del que cap, aquesta web de dominis esta molt be, perque normalment el .com ja val aixo de 8 euros mes o menys (ni ha webs k ho fiquen a 12), a mes a mes, les extensions .net, .org i .info tambe costen igual que el .com... una web amb millors preus, no se si hi ha... Tampoc dic que agafeu aquest, perque la decisió final la teniu vosaltres, jo nomes dic els pros i contres xD | |
|
| |
Natsu Esautomàtix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dt Nov 03, 2009 12:44 am | |
| El que estaria bé que el domini fos .cat ja que som un fansub en català, tot i que sinó si fos .com o .net no passaria res. A més la web aquesta que ha posat el Gray està molt bé de preu.
La merda però és que s'hauria de tornar a fer el fòrum per no se quin cop ja...
Tot i que també es podria mantenir aquest fòrum, i que fos en un domini, no? O que hi hagués una web i després al fòrum anés cap aquest. Tot i que no se si es podria fer o com seria.
I per fer uns càlculs del que seria en tot un any de quants calers estaríem parlant? | |
|
| |
Sylas Idèfix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dt Nov 03, 2009 1:41 am | |
| - Natsu escrigué:
Tot i que també es podria mantenir aquest fòrum, i que fos en un domini, no? Aixo depen de si foroactivo et dongui les seves DNS. Si es que si, llavors seria canviar les DNS que et venen per defecte en el domini, per les de foroactivo. - Natsu escrigué:
O que hi hagués una web i després al fòrum anés cap aquest. Tot i que no se si es podria fer o com seria. Vols dir un enllaç dintre del forum que anés cap a la web? o fer una web i que hi hagues un enllaç cap al forum? - Natsu escrigué:
I per fer uns càlculs del que seria en tot un any de quants calers estaríem parlant? Hosting (9€/any) + Domini .cat (27.95€/any) = 36.95 €/anyHosting (9€/any) + Domini .com, .es, .net, .org.... (7.95€/any) = 16.95€/any | |
|
| |
shira-chan Obèlix
Nombre de missatges : 1023 Fecha de inscripción : 06/03/2009 Edad : 38
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dt Nov 03, 2009 3:50 pm | |
| Perdoneu la meva incultura, però em podríeu dir què té de bó això de pagar? (per què "pagar" és l'únic que he entès). Que tindríem de més que necessitem i no tinguem? | |
|
| |
Sylas Idèfix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dt Nov 03, 2009 6:59 pm | |
| El domini ho dic mes que res per el tema d'afiliacions, perque hi han webs que demanen com a requisit d'afiliacio tenir un domini... un altre cosa positivia esque amb el domini comprat es pot tenir correu propi, per exemple: info@dragonnofansub.cat o jokese@dragonnofansub.cat....
Per el tema de hosting (tenir un espai web privat en un servidor privat) té mes característiques: controlar al 100% la base de dades, poder fer quan es vulgui cópies de seguretat de tot el foro (cosa que aqui no es pot), crear correus electronics partint del domini que hagiu comprat, tenir un sistema de missatjeria perque es pugui enviar de manera automatica els típics correus per activar la compte d'usuari, poder crear 50 subdominis (http://proves.dragonnofansub.cat, http://imatges.dragonnofansub.cat, http://blablabla.dragonnofansub.cat...), tenir molt mes espai web, més velocitat de carga del forum, tenir un instalador de forums, de blogs, d'albums de fotos...
De moment tot aixo es el que no tenim i el que ens poden oferir si paguem, no se si he respos a la teva pregunta shira-chan :S
Pero havera, jo torno a dir que la decisió final la teniu vosaltres xD | |
|
| |
Natsu Esautomàtix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dt Nov 03, 2009 8:13 pm | |
| - Sylas escrigué:
- Vols dir un enllaç dintre del forum que anés cap a la web? o fer una web i que hi hagues un enllaç cap al forum?
Ara veig que no em vaig explicar gens bé... volia dir fer una web amb el domini on hi hagués un enllaç cap aquest fòrum per no haver-ne de fer un de nou i perdre aquest. Tot i que llavors s'hauria de fer una web i diria que això ja deu ser més complicat i jo no en tinc ni idea de com fer-ho... Tu Sylas quina creus que seria la millor opció? - Sylas escrigué:
Hosting (9€/any) + Domini .cat (27.95€/any) = 36.95 €/any
Hosting (9€/any) + Domini .com, .es, .net, .org.... (7.95€/any) = 16.95€/any Home, doncs el hosting i el domini .cat tampoc sumen gaire en un any i si ens ho parim entre uns quants surt molt assequible. Per decidir-ho però s'hauria de fer una reunió i a veure si la gent li agradaria tenir un domini propi i com els hi agradaria que fos tot. | |
|
| |
Sylas Idèfix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dt Nov 03, 2009 8:43 pm | |
| - Natsu escrigué:
- Sylas escrigué:
- Vols dir un enllaç dintre del forum que anés cap a la web? o fer una web i que hi hagues un enllaç cap al forum?
Ara veig que no em vaig explicar gens bé... volia dir fer una web amb el domini on hi hagués un enllaç cap aquest fòrum per no haver-ne de fer un de nou i perdre aquest. Tot i que llavors s'hauria de fer una web i diria que això ja deu ser més complicat i jo no en tinc ni idea de com fer-ho... Tu Sylas quina creus que seria la millor opció? mmm... avera, tot depen... si al final pilleu host, lo millor seria crear el forum de nou, perque? doncs perque ens hauriem gastat una pasta per nomes fer una pagina principal. La qüestio està en que si s'agafa host, hauriem de aprofitar-lo al maxim. Ara bé, si nomes voleu crear una web principal, no pillaria host sino un de gratuit. Percert, m'he creat un forum gratuit per veure si foroactivo dona DNS... i per desgracia, no les dona.... l'unic que ofereix es canviar uns 1600 credits per un domini, i aixo d credits em sona a diners. Aixi doncs, si agafeu domini i feu una web principal, nomes aparexiera www.dragonnofansub.cat en la web principal, i una vegada accedim al forum, tornara a apareixer https://dragonnofansub.forocatalan.com.. Percert, crear una principal per ficar les noticies, no te molta complicació, es pot fer servir el Joomla! i ja esta xD Ho sento per si aquest missatge no te molt de sentit, esque estic fet caldo amb el refredat que tinc xD | |
|
| |
shira-chan Obèlix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dv Nov 06, 2009 12:34 pm | |
| El que em mola de tot això és lo de les copies del forum Lo que no em mola es lo de refer el forum des de 0, ara que el tenim TANT elaborat! Clar que seria diferent fer-ho expressament que no pas que ens caigui. Si acabem agafant domini, CAL que sigui .CAT, sino no li trobo massa sentit, Jo us deixo el criteri a vosaltres, no hi entenc gota. així que XATAP! Ara, si hem de pagar tots i no volem que hi hagi morosos... nose... si ja costa, a vegades, que passi la gent pel forum, a veure si passen per la caixa... | |
|
| |
Sylas Idèfix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dv Nov 06, 2009 1:27 pm | |
| - shira-chan escrigué:
- El que em mola de tot això és lo de les copies del forum
Despres seria perfecte que es fes una copia de seguretat a la setmana, ho cullunut si es fa una al dia (ho dic per experiència xD) Pero el tema de refer el forum desde 0 he pensat en una cosa si al final es fa: Pas 1) Obrir un post en aquest forum anunciant el futur canvi, i que per tant que tothom de moment, nomès es registri en el forum nou. Pas 2) Com que son uns quants missatges a copiar, seria repartir la feina de "copy&paste" entre uns quants i editant l'autor del missatge copiat. El problema està en que suposu que la Staff esta molt ocupat en el fansub i en temes personals com els estudis.... Jo surto com a voluntari a ajudar xD | |
|
| |
shira-chan Obèlix
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies Dv Nov 06, 2009 1:45 pm | |
| Però llavors totes les publicacions que tenim amb aquesta adreça què?
Jo crec, que, o els canvis son a molt millor, o em quedaria amb això... però vaja, vosaltres dieu. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Un parell de suggerencies | |
| |
|
| |
| Un parell de suggerencies | |
|