Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Bakuman i Psyren a Espanya

4 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Nombre de missatges : 835

Bakuman i Psyren a Espanya Empty
MissatgeAssumpte: Bakuman i Psyren a Espanya   Bakuman i Psyren a Espanya EmptyDl Set 28, 2009 3:50 pm

Sembla ser que l'editorial Glénat està movent fils per llicenciar aquestes dues sèries a Espanya (tot i que no sabem si s'atreviran a publicar-les en català). Les negociacions encara no estan ni molt menys tancades, però s'espera que ben aviat es pugui arribar a un acord.
Bona notícia, no?

Font
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: Bakuman i Psyren a Espanya   Bakuman i Psyren a Espanya EmptyDl Set 28, 2009 4:34 pm

Oh, i tant! Bakuman està molt bé. És lleugereta i entretinguda.

Probablement me la compraria... Tot i que també em deleixo per comprar-me Death Note... mmm aviam com vaig de diners!
Tornar a dalt Ir abajo
Ayukawa
Idèfix
Idèfix

Nombre de missatges : 7

MissatgeAssumpte: Re: Bakuman i Psyren a Espanya   Bakuman i Psyren a Espanya EmptyDt Nov 03, 2009 4:57 pm

De veritat? Psyren? OoO Bakuman també m'agrada, però no li arriba ni a la sola de les sabates a Psyren bounce Si les treuen serà una pasada! Moltes gràcies per la noticia ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Cheshire
Idèfix
Idèfix
Cheshire

Nombre de missatges : 50

MissatgeAssumpte: Re: Bakuman i Psyren a Espanya   Bakuman i Psyren a Espanya EmptyDt Nov 03, 2009 6:28 pm

ja habia sentit veus d'aixo pero com k no hi sabia segur pos no m'habia fet ilusions.
pero espero k no la cagin amb les traduccions k mels veig a venir... ¬¬ encara k si es glenat no en tinc grans queixes
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Bakuman i Psyren a Espanya   Bakuman i Psyren a Espanya Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Bakuman i Psyren a Espanya
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Offtopic :: Anime i manga :: Opinió i discussió-
Canviar a: