Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Recomanacions - Nous descobriments

+5
VIchigo
shira-chan
Crumusant
Natsu
Ota-chan
9 participantes
AutorMissatge
Ota-chan
Idèfix
Idèfix
Ota-chan

Nombre de missatges : 1
Ubicació : Artés

Recomanacions - Nous descobriments Empty
MissatgeAssumpte: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDg Mar 08, 2009 5:23 pm

Doncs això, veient que està tot una mica buit, decideixo obrir tema xD

Mmm... bàsicament és per comentar mangues que hagueu descobert fa poc, o per recomanar alguna col·lecció que trobeu interessant. El mateix pels animes.
La col·lecció que segueixo més és Bleach, que la recomano (tot i que el principi no acaba d'agradar molt...), però suposo que ja la coneix tothom xDD

Fa poc m'he comprat el primer volum de 20th Century Boys, i pinta realment bé O,o N'havia sentit a parlar, però no n'havia fet molt cas.

També m'ha agradat força Kurosagi... llàstima que no trobi el nº2 enlloc xD

En fi, en fi... que em quedo sense saber què més dir... xD

A veure si alguna ànima caritativa es passa per aquí i deixa un comentari... xDDDD

PD: Per cert, escribint el post estic veient la tira d'opcions que es poden fer amb aquest nou fòrum o,o Molaaaah xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/sick_paranoid
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix
Natsu

Nombre de missatges : 736

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDg Mar 08, 2009 10:21 pm

Jo d'animes us en recomano un a tots i que no és gaire llarg.

Es tracta de Tengen-Tropa Guerren Lagann.

Simplement fantàstic. Very Happy

P.D: I si ho aconsegueixo moure aquest tema a l'offtopic ja que aquest apartat representa que és per posar les sèries per descarregar-se, no per comentar...
Tornar a dalt Ir abajo
https://dragonnofansub.forocatalan.com
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

Nombre de missatges : 333

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDg Mar 08, 2009 10:40 pm

Dons jo recomano MOLT! Gode Geass ^^ ja aniré diguen a les coses que m'enganxi XP
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDg Mar 08, 2009 11:08 pm

Code Geass!!!!

Yes!!! Es el meu Anime preferit!! (frec frec amb els 12 regnes)

Bleach també el segueixo, en concret el manga, que aquesta setmana ens han deixat... Shocked

Quines més recomanar... Soul Eater té una estètica molt interessant tot i que l'argument tampoc se surt del normal.
Oh! Samurai Champloo... qui no l'hagi vist que ho faci! Vaja, tots son gustos, però a mi m'està encantant.

És que n'hi ha tants... Bé, què dir de Fairy Tail!

Puf, ara m'adono que n'he vist massa i ja no se recordar quins són els millors...

Tengen-Tropa Guerren Lagann no n'havia sentit mai res, apuntat a la llista! Tampoc res de 20th century boys ni de kurosagi... n'hi ha masses!!
Tornar a dalt Ir abajo
VIchigo
Idèfix
Idèfix
VIchigo

Nombre de missatges : 28

MissatgeAssumpte: Ieeep!   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDc Mar 11, 2009 11:32 pm

Enu nois jo recomano un manga que he descobert fa poc gràcies a algú d'aquest fòrum Wink i que crec que esta molt bé!
enu és un manga anomenat PSYREN, al principi et pot no atreure massa, però quan portes uns quants capítols i un temps llegint-ho crec que és força interessant Very Happy . I si hi ha interès per algun anime de samurais, potser us agradarà Rurouni Kenshin, és força vellet per això XD, i el record que tinc d'ell és una mica llunyà, però crec que podria agradar a tots aquells que els i agrada el kendo, kenjutsu, els samurais i tot això vaja XD.
Fiins aviaaat!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Sylas
Idèfix
Idèfix
Sylas

Nombre de missatges : 50

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDv Abr 10, 2009 2:45 am

Jo de col.lecció Manga recomano Samurai Deeper Kyo. Es un Manga que te de tot: comedia, historia, acció... Li vaig pasar a uns quants amics el primer tomo i es van enganxar com si res.
També ho recomano a la gent que li agraden els Manga de samurai i arts marcials.
Percert, també han fet l'anime, pero no val absolutament res, tota la trama es completament inventada (com Dragon Ball Evolution xD)
Tornar a dalt Ir abajo
black_50
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
black_50

Nombre de missatges : 147

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDv Abr 10, 2009 1:51 pm

Jo "recomanaré" un manga que vaig llegir no fa gaire, que me l'havien recomanat previament, es tracta de Kokkuri San, no se si el coneixereu, només son 3 cómics, i com ho podria dir... És un manga complicat d'entendre, amb una mica de violència, alguna escena "marranota" xD...
Diria que és un d'aquells mangues no recomanats per criatures...
=S
Si el llegiu, digueu-me el què ? Com dic, pot ser que no us agradi... Però s'ha d'arriesgar-se.
=P
Records !
Tornar a dalt Ir abajo
Karl0ssss
Idèfix
Idèfix
Karl0ssss

Nombre de missatges : 12
Ubicació : Infierno

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDl Maig 11, 2009 9:00 pm

jo recomano:
ONE PIECE y Naruto(dificil no coneguerlos)
Tambe recomano Death Note, Air Gear, Apocalipsis en el Instituto i demoment ninguna mes, encara k pot ser Gantz esta be, pero millor l'anime kel manga
Incluisc fair tale del mateix creador de monster hunter oraage i monster soul
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Nombre de missatges : 835

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments EmptyDj Maig 28, 2009 2:55 pm

Jo recomano Death Note, com no... i Code Geass, no sé què dir-vos. He vist la primera temporada només, i no em ve de gust seguir amb la 2a perquè no em va agradar prou. Massa fanservice.
Recomano també el manga d'Azuki. Són 5 volums, i l'Azuki es fa més gran (l'Anime només comprèn els 2 primers volums). Em va sorprendre gratament, i això que me'l vaig llegir sense tenir-hi gaire fe... Doncs sorpresa! un 10!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Recomanacions - Nous descobriments   Recomanacions - Nous descobriments Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanacions - Nous descobriments
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1