Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

[Wii] One Piece

4 participantes
AutorMissatge
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

Nombre de missatges : 333

[Wii] One Piece Empty
MissatgeAssumpte: [Wii] One Piece   [Wii] One Piece EmptyDv Mar 06, 2009 9:47 pm

Dons res sembla ser que per fi tindrem els jocs de la Wii de One Piece!! ^^ i sembla ser que serà duran el 2009 :FF
Tornar a dalt Ir abajo
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix
Natsu

Nombre de missatges : 736

[Wii] One Piece Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Wii] One Piece   [Wii] One Piece EmptyDv Mar 06, 2009 10:47 pm

Aquesta si que és una bona notícia, tot i que l'ant passat o l'altre ja va sortir el primer anunciat a la Nintendo Acción com a nou joc pel següent any, però al final res de res.
Així que esperem que aquest cop si que sigui veritat.

Cita :

La distribuidora Atari, siguiendo el portal de noticias vandal, publicará en España las dos entregas de las que consta la saga de videojuegos One Piece Unlimited Cruise, basadas en el manga de Eiichiro Oda y desarrolladas por Bandai Namco. Tanto Atari como Bandai Namco firmaron a principios de año un acuerdo de exclusividad para la distribución de videojuegos de las compañías en el territorio europeo.

[Wii] One Piece 1236101535

Ambos videojuegos, exclusivos para la consola Wii y primera incursión de la saga en dicha plataforma, cuentan con la peculiaridad de estar planteados como un arco argumental de dos episodios siendo el primero El tesoro bajo las olas publicado en Japón el 11 de septiembre de 2008 que aquí nos llegará en junio aproximadamente. Para la segunda y reciente entrega, El despertar de un héroe, que salió a la venta en Japón el pasado 26 de febrero, deberemos esperar hasta octubre.

Font: Mision Tokyo
Tornar a dalt Ir abajo
https://dragonnofansub.forocatalan.com
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

Nombre de missatges : 333

[Wii] One Piece Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Wii] One Piece   [Wii] One Piece EmptyDv Mar 06, 2009 10:57 pm

jo en tinc un de baixat XP ara falta gravar-lo i provar-lo :S que mai men en recordo XD
Tornar a dalt Ir abajo
black_50
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
black_50

Nombre de missatges : 147

[Wii] One Piece Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Wii] One Piece   [Wii] One Piece EmptyDl Mar 16, 2009 12:51 am

Que guai !
Un joc de one piece i per la wii !
Ja l'espero (i tmb la wii)
xD
Tornar a dalt Ir abajo
biker10
Idèfix
Idèfix

Nombre de missatges : 1

[Wii] One Piece Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Wii] One Piece   [Wii] One Piece EmptyDs Ago 22, 2009 10:59 am

es molt bo aquest joc de one piece. jo el tinc ja que mel vaig comprar per importacio i es bonisim. I d'aki poc treuran la segona part del joc Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

[Wii] One Piece Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Wii] One Piece   [Wii] One Piece Empty

Tornar a dalt Ir abajo

[Wii] One Piece
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1