Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

colaboració entre fansubs!

5 participantes
AutorMissatge
MisakiTaro
Idèfix
Idèfix

Nombre de missatges : 4

colaboració entre fansubs! Empty
MissatgeAssumpte: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDj Ago 13, 2009 3:12 pm

¡Hola!

sóc traductor de japonès-espanyol, però també puc traduïr al català, no problem `-´ i us vinc a fer una oferta per si us interesa, si no res `-´ i ja k estem...si teniu correctors de català, millor x.x

estic en un fansub i ens falten editors, així pues he pensat en buscar fansubs que facin projectes comuns amb nosaltres.

d'aquesta manera, ni jo tradueixo per un editor, ni l'editor edita per a mi, es a dir, cadascú ho fa per el seu fansub, pero el benedici es comú

m'explico, en els crèdits sortiran els 2 FANSUBS i cadascún podrà publicar el manga en les seves respectives pàgines

us deixo aquí la llista de projectes que nosaltres tenim per si us interesa alguna, si no pues res Surprised

Ao no exorcist
Defense Devil
Kyokai no Rinne
Jushin Enbu
New Prince of Tenis
Ice Revolution
Busou Renkin
Dragon Ball AF
Major
Initial D
Mr Ajikko
Shin Mazinger Zero
Takkoku
Undead (el de Terashima)

el mail del fansub es onionnofansub@hotmail.com

estem oberts a series, usigui, que si no us interesa cap d'aquestes, i teniu en ment alguna, ens ho dieu i ho parlem `-´b

¡Gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Nombre de missatges : 835

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDj Ago 13, 2009 4:57 pm

Bones!
Gràcies per haver-te registrat, i espero que, a més de voler col·laborar, t'agradi el que fem i et passis per aquí sovint! cheers

El nostre administrador actual, actualment, està de vacances, i tornarà aquest diumenge. Segurament, llavors hi dirà la seva.
Pel que fa a mi, et puc dir que no tinc cap problema en fer col·laboracions de la manera com ho has dit. Nosaltres tenim com a norma, això sí, no fer cap sèrie que estigui llicenciada, així que ens limitem a les que no ho estan.

A veure si els altres t'hi diuen la seva.

PD: Traductor de japonès? Això és un luxe, no?
Tornar a dalt Ir abajo
MisakiTaro
Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDj Ago 13, 2009 5:38 pm

nosaltres tampoc fem cap serie llicenciada, aixi que per aquest tema no hi ha problema `-´b

aixo d poder traduir desde el japones, dona aventatge per poder fer colaboracions mes extenses Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix
Natsu

Nombre de missatges : 736

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDg Ago 16, 2009 9:33 pm

Doncs fa un temps ja vam fer una col·laboració amb Yujin no fasnub (actualment ja no existeix) per fer la sèrie de Monster Soul, tot i que al final la vam acabar nosaltres sols.
Per mi no hi ha cap problema, ja mirarem les sèries que feu i quina podríem fer junts.

Per què es tractaria de vosaltres traduïu del japonès al català, i nosaltres editem el manga? o n'editem un dels vostres en castellà?
Tornar a dalt Ir abajo
https://dragonnofansub.forocatalan.com
MisakiTaro
Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDg Ago 16, 2009 9:42 pm

a veure lo ideal seria fer un manga comu en un unic proyecte, pero com heu pogut veure... no fem manga en catala....
llavors hauriem de mirar la cosa de que jo us tradueixo al catala (heu de vigilar perque faig mooooooooltes faltes x.x) i vosaltres editeu un dels nostres en castella, pero aixo millor que ho parleu directament amb la jefa, que es qui ho porta.

aqui us deixo el msn o mail onionnofansub@hotmail.com
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDl Ago 17, 2009 12:21 am

No se si he entes bé del tot la idea, però sembla que seria que algun dels nostres (escassos) editors edites manga en castellà a canvi de traduccions de mangues seus al català.
No em sembla gens malament col·laborar amb gent però essent pràctics, tenim Blazer Drive parat per manca d'editor en canvi no tenim manca de traductors. Així que si la idea és que ens editeu coses en català cap problema. Però llavors ens tocaria traduir algun dels nostres mangues en castellà i, tal com vaig dir en algun comentari de submanga, crec que hi ha molta més gent traduint al castellà que al català, personalment vull destinar les meves energies a traduir coses noves en català. D'altra banda, tampoc crec ser bona amb el castellà. Així que no veig viable una col·laboració que impliqui edició per part de DnF ni que impliqui traducció al castellà per part de DnF. Així que... Bueno, ara dec haver sonat borde, no és la intenció, però és que tenim poc a oferir, crec jo, humilment.
Tornar a dalt Ir abajo
MisakiTaro
Idèfix
Idèfix

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDl Ago 17, 2009 12:57 am

la idea esta en que nosaltres ho traduim, i vosaltres editeu... ningu diu que vosaltres tingueu que traduir res.
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDl Ago 17, 2009 2:07 am

Sisi, a això em referia.
No anem sobrats d'editors. Però de fet jo soc traductora, així que qui s'ha d'oferir a editar ha de ser algun editor, jo mutis. Però editaríem en castellà a canvi de traduccions que a priori no ens fan falta ja que de tratuctors no anem curts (sí enfeinats) i a més suposaria haver d'editar aquestes traduccions que ens passessiu.

El problema és que tenim un projecte parat i que costa molt arrencar per falta d'editors, personalment no veig viable que apareguin 2 editors més (o un editor amb moltes ganes de treballar) per editar el vostre manga en castellà (cosa, que tot i que interessant, no crec que sigui el que mogui els editors d'aquest fansub) i un altre per engegar un projecte nou amb les vostres traduccions.

No ho veuria tant complicat si féssiu coses en català, però la veritat és que tenim el personal just a no ser que, com he dit, aparegui algun dels editors o netejadors (els dominadors del fotoxop en general) i diguin que no els fa res més feina.

No vull ser esquerpa, només realista, potser sí que apareix algú, però no us en feu pagues...
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant

Nombre de missatges : 333

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! EmptyDv Ago 21, 2009 12:45 am

Jo estic amb la Shira... si els dos fansubs fesim les series en el mateix idioma cap problema, però no és així :S
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: colaboració entre fansubs!   colaboració entre fansubs! Empty

Tornar a dalt Ir abajo

colaboració entre fansubs!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Dragon no Fansub :: Uneix-te a DnF!-
Canviar a: