Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Rock_Lee-vk
Idèfix
Idèfix
Rock_Lee-vk


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 12/06/2009

¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? Empty
MissatgeAssumpte: ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic?   ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? EmptyDc Jul 08, 2009 9:48 pm

Weno, avui he anat al quiosc i m'he trobat amb una revista que va sobre manga...

B's LOG Comic Núm.1(Mayo 2009)(M'he la he trobat avui, resulta que no va arribar als quioscs fins ara... xD)
Editorial: Planeta Deagostini
Pàgines: prop de les 500
Preu(P.V.P.): 6,95 €

Contingut
------------
Mostres de Mangues nous> Witch Craft 109, Crónicas del Más Allá, El Señor del Tsukuyomi, El Sonido del Cielo Colgado, Step!, CROSSXBREAK, Jihai, entre altres...
Seccions de més: Rutas por Japón, Aprende Japonés, Origami(papiroflexia), Recetas Japonesas, entre altres també...

Altres anotacions: segons sé, aquesta revista que va tenir retrassos anteriorment, ja que Planeta Deagostini va dir que la deixava per al 2009, i la va anunciar al XVII Saló del Cómic 2009, segons vaig llegir. També se que el segon número sortirá a mitjans Juliol, ja que el primer número fins ara no estava per aqui...

Necessito que algú em doni una opinió seva, si la coneix... Jo m'he comprat el primer número avui, i només he llegit una mica.
Espero que algú si sap alguna cosa mes que ho digui també^^, gràcies.

Salu2 Rock_Lee-vk
Aveure k surt!


Editat per darrera vegada per Rock_Lee-vk el Dc Jul 08, 2009 10:00 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic?   ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? EmptyDc Jul 08, 2009 9:58 pm

La veritat és que no la coneixia.
Però, segons sembla, (tot i que faltaria veure-la), és de qualitat, perquè hi ha diversos temes a tractar i tots amb un punt de vista interessant. Ara potser la llegim i tot el que diu és brossa, però sense conèixer-la fa bona pinta.
Tornar a dalt Ir abajo
Rock_Lee-vk
Idèfix
Idèfix
Rock_Lee-vk


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 12/06/2009

¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? Empty
MissatgeAssumpte: Oops!   ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? EmptyDc Jul 08, 2009 10:00 pm

Me'n olvidaba, el preu es...

P.V.P.: 6,95 €

Salu2 Rock_Lee-vk
Ara si!

Nota: avui llegire una mica, i ja diré que em sembla.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic?   ¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
¿Qué n'opineu de la revista B's LOG Comic?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Offtopic :: Anime i manga :: Opinió i discussió-
Canviar a: