Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Problema amb una Font de text....

4 participantes
AutorMissatge
Rock_Lee-vk
Idèfix
Idèfix
Rock_Lee-vk

Nombre de missatges : 30

Problema amb una Font de text.... Empty
MissatgeAssumpte: Problema amb una Font de text....   Problema amb una Font de text.... EmptyDc Jul 01, 2009 12:17 am

Resulta que anava a editar i em trobo que cap programa em reconeix el tipus de font que vull, i la tinc instalada a WINDOWS/Fonts, com es normal^^.

Ja he provat aquestes sol.lucions:
-Reiniciar
-Provar altre programa
-Instal.lar de nou la font
-entre altres... les k faria tothom.

A que es pot deure aquest problema??
Nota: tinc un total de 3184 fonts de text instal.lades, i mai m'havia passat això... ajuda T_T

Salu2 Rock_Lee-vk
Need Help! xD
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: Problema amb una Font de text....   Problema amb una Font de text.... EmptyDc Jul 01, 2009 4:26 pm

Vaig estar-ne parlant amb ell i li vaig recomanar que pengés el dubte aquí fora per si algun dels usuaris sabria resoldre el dubte.

Jo no tinc ni idea de què pot estar passant...

AJUDA!
Tornar a dalt Ir abajo
Natsu
Esautomàtix
Esautomàtix
Natsu

Nombre de missatges : 736

MissatgeAssumpte: Re: Problema amb una Font de text....   Problema amb una Font de text.... EmptyDc Jul 01, 2009 4:34 pm

Quina és la font en qüestió? Si de cas posa-la aquí i ho provem nosaltres per assegurar-te que el problema és del teu pc i no de la font, que l'arxiu estigui malmès.
Tornar a dalt Ir abajo
https://dragonnofansub.forocatalan.com
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

MissatgeAssumpte: Re: Problema amb una Font de text....   Problema amb una Font de text.... EmptyDc Jul 01, 2009 4:44 pm

És la new wild Words. Jo li vaig passar la que em va passar en Crumu i diu que també ha provat de baixar la que vas penjar tu amb el pack de Dragon Piece. El problema és del seu PC...
Tornar a dalt Ir abajo
Max
Idèfix
Idèfix
Max

Nombre de missatges : 7
Ubicació : Rubi (BCN)

MissatgeAssumpte: Re: Problema amb una Font de text....   Problema amb una Font de text.... EmptyDj Jul 09, 2009 11:48 am

Pot ser, que la font estigui corrupta, ya que pot ser que li descarguesis malament o qui ti la va pasar, es passes malament el archiu, o simplement la font penjada en la web estigues malament

Lo mes normal es, que funciones la font despres de tot el que vas fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Problema amb una Font de text....   Problema amb una Font de text.... Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Problema amb una Font de text....
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Dragon no Fansub :: General-
Canviar a: