Argument: En Shinagawa és un delinqüent juvenil que entaula amistat amb la Hana Adachi, una noia que en un passat també era problemàtica però ara intenta ser una alumna model. Un Manga de les mans de la assistent del Sensei Hiro Mashima (autor de Fairy Tail) carregat d'exquisit humor i d'escenes absurdes amb uns personatges sublímament ben caracteritzats que no et faran parar de riure.
Pròleg 1: Properament Pròleg 2: Properament Pròleg 3: Properament 1a Classe: Una enquesta de plans de futur? 2a Classe: Deu punt negatius = repeteixes curs 3a Classe: Tot és culpa d'en Yankee-kun?
Volum 2
4a Classe: Es refredarà la carn! 5a Classe: Tots els que tingueu bona vista, sortiu del pas! 6a Classe: Perquè jo també solia ser així 7a Classe: Vull anar al festival de l'escola! 8a Classe: De tant en tant jo també li he de fer costat 9a Classe: Al final tot ha estat una pèrdua de temps 10a Classe: Això és meu. 11a Classe: Robeu-me! 12a Classe: Jo encara no m'he unit a cap club! 13a Classe: Any bon nou
Volum 3
14a Classe: Hi ha un motiu per tot això 15a Classe: Per què t'ho estàs menjant tu!? 16a Classe: Però tu no estàs malalt! 17a Classe: Sóc jo, la que ho hauria de preguntar... 18a Classe: És un Temple 19a Classe: El seu propietari no l'ha educat bé. 20a Classe: No em donis excuses! 21a Classe: Què has tret? 22a Classe: Què en penses, de mi? 23a Classe: És molt bona noia!
Volum 4
24a Classe: Aquest cop és una delinqüent... 25a Classe: Vull ser una delegada encara millor... 26a Classe: MMMMFFF MMMFH MMMM!!! 27a Classe: M'he quedat ben a gust! 28a Classe: Això és l'univers! 29a Classe: Seria millor que es centrés més en els estudis, enlloc d'en això. 30a Classe: Curtoi. 31a Classe: Així que he fet tot això per res!? 32a Classe: Al guerrer rosa li toca callar!
Volum 5
33a Classe: No sembla que ho hagi fet una noia...
Omakes
Omake 1 La Super Mamelluda Caçarecompenses Momoko! Omake 2 Dies Canins
Especials
Fairy Megane
Àlbum del manga per MangAnimelliure:
Editat per darrera vegada per shira-chan el Ds Maig 08, 2010 7:34 pm, editat 45 cops en total
Surreak Obèlix
Nombre de missatges : 835 Fecha de inscripción : 25/05/2009 Edad : 37
Assumpte: Re: [DnF] Yankee-kun to Megane-chan 33/?? Dg Jun 28, 2009 11:18 pm
Visca! M'agrada molt que ho posem així. Quina elegància Al final farem els pròlegs? Bé, bé, doncs!
shira-chan Obèlix
Nombre de missatges : 1023 Fecha de inscripción : 06/03/2009 Edad : 38
Assumpte: Re: [DnF] Yankee-kun to Megane-chan 33/?? Dl Jun 29, 2009 12:21 am
Surreak escrigué:
Al final farem els pròlegs? Bé, bé, doncs!
Els farem quan puguem... que hi ha molts capítols per endavant!
shira-chan Obèlix
Nombre de missatges : 1023 Fecha de inscripción : 06/03/2009 Edad : 38
Assumpte: Re: [DnF] Yankee-kun to Megane-chan 33/?? Ds Oct 17, 2009 6:17 pm
He afegit els links de descàrrega del volum 2 sencer!!
Gruay Idèfix
Nombre de missatges : 25 Fecha de inscripción : 09/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Soon in Barcelona
Assumpte: Re: [DnF] Yankee-kun to Megane-chan 33/?? Dg Feb 07, 2010 11:07 pm
M'agradaria donar un cop de ma en la traducció si pot ser tot i que també podria intentar d'editor, però necessitaré un mini-tutorial o algo xD
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: [DnF] Yankee-kun to Megane-chan 33/??