Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Secció de vídeos

5 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Nombre de missatges : 835

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDt Jun 23, 2009 7:46 pm

Obro aquest fil per posar tots aquells vídeos que ens semblin divertits, curiosos, interessants, frikis, o simplement, dignes de ser vistos.

Jo començo amb un enginy que van fer a no sé quin congrés de barcelona, que consisteix en un ordinador amb interfaç humana. Està molt ben trobat!

Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDc Jun 24, 2009 8:39 pm

Bé, veig que de moment aquesta secció no està tenint gaire acceptació, però jo continuo pensant que no és mala idea. De fet, amb youtube s'aprèn i es riu molt, així que jo seguiré penjant coses per si us ve de gust mirar-vos-les Wink .

L'anomenen el gat ninja. Però no perquè llanci shurikens o faci tombarelles, sinó perquè és sigilós....

Si teniu ganes de riure, us ben prometo que aquest home és la risoteràpia personificada. Estrès? Baixón? Tristesa? Enuig? Aquest home ho arregla tot!
Tornar a dalt Ir abajo
Asiroth
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Asiroth

Nombre de missatges : 82

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDc Jun 24, 2009 8:59 pm

Hòstia quina por que fot aquest gat xDDD

Va, jo també m'apunto a penjar collonades a aquest post! cheers

Per comensar, un parell de videos molt frikis i sense cap mena de sentit en absolut, son el que jo anomeno un "metxembrat de collonades" (no pendres-ho literalment)

I aquest altre el vaig veure en un concert on els músics portaven imatges d'elles i d'en Michael Jackson trucades com a suport audivisual... Aquesta em fa súper gràcia... n'hi ha una d'elles, que és brutal, no hi ha altres paraules... el vídeo en sí comença al segon 40.

Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDj Jun 25, 2009 11:38 am

Les "chinas locas" són increïbles. He rigut molt amb aquest vídeo, però té uns anyets ja, eh? jeje, ja me'l mirava abans de començar el batxillerat.
D'Star Wars n'hi ha molts, i n'hi ha uns de dos fans que s'han currat una coreografia quasi millor que la de la peli.

Per cert, els de l'asiroth són delirants. Fa molta gràcia veure passar a tota llet tantes parides....xD

No sé si veieu alguna pregunta més (APM), per mi, un dels millors programes de la història de la televisió. Aquest és mític, i per si algú no l'ha vist, és genial.
Tornar a dalt Ir abajo
black_50
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
black_50

Nombre de missatges : 147

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDv Jun 26, 2009 3:25 pm

Segurament ja els heu vist a molts lloc però és que són molt bons !!!

EL CÀSTING

L'ANUNCI
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDs Jun 27, 2009 1:32 am

xD gràcieeees. No sé qui m'havia parlat un munt d'aquest anunci, i jo dient-li que no l'he vist, que no l'he vist. I em va picar la curiositat. I de sobte, entro a DnF i me'l trobo penjat aquí! Ni fet expressament!
Està bé, té força gràcia.

Aquest és per riure molt. Representa que és un càsting per buscar gent que sàpiga kung-fu. És genial Laughing

Sabeu qui és en Paul Potts? Es veu que és un home que va participar en una mena de tienes talento anglès. Resulta que, pel seu aspecte, la seva feina, i el que sembla una mena d'innocència, la gent no se'l va prendre gens seriosament. Que cantes òpera? Riure per sota el nas. Fins que va cantar. Jo ho trobo molt bonic. Se'm posen els pèls de punta. Això va ser una lliçó per aquells creguts que es pensen que poden jutjar la gent amb una mirada. Les aparences enganyen, a veure quan ens ho posem al cap!

https://www.youtube.com/watch?v=USRw5FQJuG0
Ho deixo en url, perquè no sé perquè no mel deixa inserir.

I aquí un cas ben semblant, i igual d'emotiu. Enrieu-vos de la gent, cínics, i contempleu després reflectida, la vostra cara de vergonya, davant el resplendor d'aquell de qui us heu rigut. La vida a vegades és màgica.

https://www.youtube.com/watch?v=dSFP4XfE8jI
De debò, no us el deixeu perdre.
Tornar a dalt Ir abajo
black_50
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
black_50

Nombre de missatges : 147

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDs Jun 27, 2009 3:03 pm

El de la Susan Boyle ja l'havia vist, i diria que l'he vist com 5 cops. I sempre em quedo impressionat davant la veu d'aquesta dona.
I quan em vaig enterar que havia quedat segona, i no primera, em vaig quedar amb un pam de nas.
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan

Nombre de missatges : 1023

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDg Jun 28, 2009 2:14 am

Jajaja! No tenia ni idea de lanunci dels gats, a més no sé què tenen a veure amb una clara... scratch

Però els gats aquests m'agraden, quan tinc insomni penso en un gat d'aquests i m'adormo, funcionen de veritat.

Els cantans disfressats de bèstia m'agraden, però em sap greu que perquè puguin dedicar-se al que realment valen, hagin de passar per un programa així... Hi hauria d'haver alguna manera que la societat els detectés abans.
Tornar a dalt Ir abajo
Matagalls
Ordrealfabètix
Ordrealfabètix
Matagalls

Nombre de missatges : 169

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDc Jul 15, 2009 7:19 pm

Vaig a reflotar el post amb aquest meravellós video; ràpid, simple i concís ... Xd

https://www.youtube.com/watch?v=pWIe8tW8vFg
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos EmptyDc Jul 15, 2009 9:44 pm

lol! lol! lol! Sí és que on hi hagi l'APM.....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Secció de vídeos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció de vídeos   Secció de vídeos Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Secció de vídeos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1