Natsu Esautomàtix
Nombre de missatges : 736 Fecha de inscripción : 01/03/2009 Edad : 32
| Assumpte: Nou fòrum Dc Mar 04, 2009 10:07 pm | |
| Hola a tots! Com ja haureu pogut veure el fòrum que teníem amb l'adreça http://www.dragonnofansub.co.cc/ des de fa uns quants dies ha deixat estar operatiu. La causa és que el servidor en el qual estava allotjat a tancat i ens hem quedat sense fòrum. En l'antic es podia fer una còpia de seguretat però com que no en teníem cap no em pogut recuperar res del què hi havia. Així que ens hem vist obligats a crear-ne un de nou, i ja és el tercer. Esperem que aquest duri més temps que els altres i s'acabin aquest tipus de problemes. A més a més, aquest tipus de fòrum permet l'ús d'un portal que és el què farem servir per publicar les notícies de la sortida de capítols i altres temes del fansub. Les notícies a partir d'ara només es publicaran al fòrum i el blog només serà per casos en què el fòrum no estigui operatiu que esperem que siguin ben pocs. Esperem recuperar la normalitat ben aviat i tornar a treure capítols de les sèries que fem. Adreça del nou fòrum: https://dragonnofansub.forocatalan.comPerdonin les molèsties. | |
|
shira-chan Obèlix
Nombre de missatges : 1023 Fecha de inscripción : 06/03/2009 Edad : 38
| Assumpte: Re: Nou fòrum Dv Mar 06, 2009 3:06 pm | |
| M'ha costat però us he tornat a trobar!!
Quina pua... però vaja, tornarem a engegar el fòrum de nou!!
Apunteu-me al fansub i tal... i tornaré a penjar els capis que vaig traduir i que encara no estaven editats.
És un goig tornar a tenir manera de parlar-vos... només tenia el msn d'en Crumu... | |
|
Crumusant Assegurançatòrix
Nombre de missatges : 333 Fecha de inscripción : 01/03/2009
| Assumpte: Re: Nou fòrum Dv Mar 06, 2009 9:55 pm | |
| - shira-chan escrigué:
Apunteu-me al fansub i tal... i tornaré a penjar els capis que vaig traduir i que encara no estaven editats.
Diria que ja ti he ficat ^^si pots veure la zona privada és que si XP i si no dons ja diràs alguna cosa | |
|
black_50 Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 147 Fecha de inscripción : 16/03/2009 Edad : 31
| Assumpte: Re: Nou fòrum Dl Mar 16, 2009 12:46 am | |
| Wo ! Ja mi nire passant per aquest nou fòrum ! ^^ | |
|
Sylas Idèfix
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 01/04/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: Nou fòrum Dc Abr 01, 2009 3:52 am | |
| En primer lloc, dir que ha sigut una autentica p****a per tots, sobretot per en Natsu, que es va estar uns quants dies en tenir tot el foro actualitzat... Tambe dir que la web no us a fet la púa a vosaltres, a mi també me la fet. Tenia una web bastan desenvolupada en aquell servidor, i sense previ avis... plas! tot borrat.... T.T Bueno, esperu que us vagi tot molt be! PD: Si, encara soc viu xD En realitat m'ha costat de trobar el nou forum, i en part, no tenia temps de agafar el ordinador xD | |
|
Crumusant Assegurançatòrix
Nombre de missatges : 333 Fecha de inscripción : 01/03/2009
| Assumpte: Re: Nou fòrum Dc Abr 01, 2009 7:39 pm | |
| Jajaja ja pensava que no apareixeries >.< | |
|