Natsu Esautomàtix
Nombre de missatges : 736 Fecha de inscripción : 01/03/2009 Edad : 32
| Assumpte: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Dt Jun 23, 2009 1:16 pm | |
| Primer any de Dragon no Fansub
Avui és el dia, justament fa un any neixia el projecte de Dragon no Fansub. Va ser una idea comuna d'en Hend i en Natsu (jo mateix) en el qual un dia varem decidir crear un fansub d'anime i manga en català, per veure allò que més ens agradava, l'anime i el manga, en la nostra llengua, el català. L'inici va ser força dur, però seguidament molts companys es van unir al grup per continuar tirant endavant, i avui som un total de 13 membres dins del fansub. Alguns es van unir però han anat desapareixent, i d'altres s'han volgut apuntar fa poc temps, tots amb un mateix objectiu.
Durant aquest any hem portat al català una bona quantitat de sèries (Monster Hunter Orage, Monster Soul, Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, Fullmetal Alchemist Brotherhood, Lucky Star OVA, OneShots...) algunes les hem acabat, d'altres les hem hagut de cancel·lar perquè havien estat llicenciades, d'altres encara continuen en procés i d'altres estan apunt per ser estrenades. En aquest període hem tret un total de 22 capítols de manga, 6 capítols d'anime, 5 oneshots, i 1 OVA. Es pot considerar un gran èxit ja que partíem des de zero, i cada vegada som més per poder anar treien més sèries.
En resum, donar les gràcies a tots els membres que fan possible que jo funcioni, des dels administradors, els fansubers, als col·laboradors, als moderadors..., i a totes aquelles persones que llegeixen les sèries que fem però que no visiten el nostre fòrum, ja que ens segueixen a través de submanga, animelliure... Al mateix temps els hi donem la benvinguda perquè es registrin i es donin a conèixer a aquí, que segur que seran molt ben rebuts.
Moltes gràcies a tots!
I felicitats pel teu primer any Dragon no Fansub!!!
| |
|
Surreak Obèlix
Nombre de missatges : 835 Fecha de inscripción : 25/05/2009 Edad : 37
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Dt Jun 23, 2009 1:31 pm | |
| Moltes felicitats!! M'alegro de formar part d'aquest equip. A seguir! | |
|
Asiroth Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 82 Fecha de inscripción : 21/06/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Dt Jun 23, 2009 1:32 pm | |
| Weeee un any de fansuuub! Tot i que jo només fot dos dies que us conec... (i ja estic al staff amb un parell de projectes entre mans, lol xD) En fi, espero que aquest sigui el primer any de molts més, plens de manga en català I aquest es el meu regal d'aniversari: | |
|
shira-chan Obèlix
Nombre de missatges : 1023 Fecha de inscripción : 06/03/2009 Edad : 38
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Dt Jun 23, 2009 1:34 pm | |
| Tots units fem força!
Cada cop som més i més apassionats... a seguir com fins ara!
Inundarem el manga i l'anime de català! Sí senyor!
Per Molts Anys!! | |
|
Matagalls Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 169 Fecha de inscripción : 01/06/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Dt Jun 23, 2009 4:16 pm | |
| Moltes facilitats!!! I per molts anys més!!!!!!!!!! | |
|
black_50 Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 147 Fecha de inscripción : 16/03/2009 Edad : 31
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Dc Jun 24, 2009 2:40 pm | |
| Bééééééé !! Moltes felicitats !! A treballar i fomentar el manga en català !! | |
|
lúthien ps Idèfix
Nombre de missatges : 1 Fecha de inscripción : 24/06/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Dc Jun 24, 2009 11:25 pm | |
| | |
|
Crumusant Assegurançatòrix
Nombre de missatges : 333 Fecha de inscripción : 01/03/2009
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Ds Jun 27, 2009 12:26 pm | |
| El futur és patrimoni de qui creu en el present!
Ànims hi ha per MOLTS anys més! ^^ | |
|
SoryLh Idèfix
Nombre de missatges : 17 Fecha de inscripción : 11/03/2009
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! Ds Jun 27, 2009 7:34 pm | |
| Moltes felicitats ^^.
Espero que seguiu per molts anys més y encara que no sigui del staff, qualsevol cosa m'ho dieu
Salutacions!!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: [Fansub] Dragon no Fansub fa un any! | |
| |
|