| Mangues que seguim i ordre en que ens agraden | |
|
+8Cheshire Crumusant kohaku_93 Matagalls Asiroth XxMitsu-chanxX Surreak shira-chan 12 participantes |
Autor | Missatge |
---|
shira-chan Obèlix
Nombre de missatges : 1023 Fecha de inscripción : 06/03/2009 Edad : 38
| Assumpte: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dc Jun 17, 2009 11:47 am | |
| Doncs posaré els meus:
One Piece Bleach Fairy Tail Yankee-kun to Megane-chan Fullmetal Alchemist Soul Eater Sakura Gari (l'únic no shonen) Blazer Drive D.Gray-man Bakuman Naruto
Crec que ja està... quins son els vostres? Així sabrem de quins mangues parlar i els nostres gustos! | |
|
| |
Surreak Obèlix
Nombre de missatges : 835 Fecha de inscripción : 25/05/2009 Edad : 37
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dc Jun 17, 2009 1:33 pm | |
| Han de ser que seguim actualment? O poden ser que ja hagin acabat i que naltros també l'haguem acabat? De moment poso els meus: Que segueixo- One Piece (però segueixo l'anime a ritme català, així que res d'spoilers ) - Fullmetal Alchemist - Detectiu Conan - Eyeshield 21 - 20th Century Boys - Naruto - Nodame Cantabile - Double Arts - Black Jack (del Tezuka) - Fairy Tail - 666 Satan - Gals! - Astroboy - Rave (l'acabo de començar, i encara no tinc opinió formada) Que he seguit i ja he acabat- Bola de Drac - Kenshin - Yu Yu Hakusho - Doubt - UltraManiac - Monster Soul - Crossing 25 L'ordre és una mica aproximat, tampoc tinc les preferències tan clares. Com heu vist, llegeixo una mica de tot, sobretot shonen, però també hi ha seinen, shojo i josei. No ens hem de tancar mai, davant la cultura | |
|
| |
shira-chan Obèlix
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dc Jun 17, 2009 4:40 pm | |
| Quina pila! Ja pots portar-los tots al dia? Jo a vegades em descuido de mirar al capítol de la setmana d'algun d'ells! T'agrada més Naruto que Fairy Tail? hehehe!
A mi el Seinen em costa: bàsicament es sexe i violència..., no ho sé, ho he provat amb un parell i no m'ha acabat de fer el pes. I el Shojo també l'he provat, però veure lo sentimentaloide de les mosses o dels amors... encara que m'he deixat un Shojo que segueixo: Kaze Hikaru i que m'agrada molt (va d'una noia que es fa passar per samurai i s'enamora d'un company).
Que hagi llegit (o seguit l'anime) n'hi ha molts, segur que me'n deixo: No estan ordenats per gustos:
Shojo: Fruits Basket Paradise Kiss Marmalade Boy Clover
Shonen (potser algun és Seinen?) Kenshin Samurai Champloo Cow-boy Beebop Code Geass Moster Hunter Orage Doubt Nabari no ou El misteriós Loki Bamboo Blade Els 12 regnes Planetes
Shonen ai: Gravitation Yami no Matsuei
Yaoi: Junjou Romantica Yellow (i un llarg-llarg etcaetera que no anomenaré perquè dubto que n'hagueu llegit cap)
Shojo ai: Utena
Rave estic en procés ja que costa molt trobar-lo per internet! I 666satan està a la cua de pendents. A més, aquí no hi he posat els que no m'han agradat ni els que n'he vist capítols saltats (con Shin-chan, Bola de Drac, Doraemon, Hatori el Ninja, Get Backers, Fujigi yugi, Yuyu Hakujo...)
Surreak, digues de quin tipus són els que llegeixes... així si algun dia en vull començar algun sabré on em fico. De la meva llista anterior tots son shonen menys Sakura Gari que és yaoi. | |
|
| |
Surreak Obèlix
Nombre de missatges : 835 Fecha de inscripción : 25/05/2009 Edad : 37
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dc Jun 17, 2009 7:17 pm | |
| Home, no totes les segueixo al dia. N'hi ha que ja estan acabades, i les vaig fent al meu ritme. Les que segueixo al dia al dia, que quan el capítol el llegeixo són Fairy Tail i Naruto. He posat Naruto abans que Fairy Tail perquè té història. Naruto em va començar agradant molt, i em costa que perdi aquest lloc privilegiat. Li perdono les coses a Kishimoto perquè el principi em va molar molt. I Fairy Tail està tan avall perquè segurament el comparo amb One Piece. Trobo que Mashima no fa unes trames tan complicades ni tan ben fetes. Em continuen agradant, i sobretot l'humor de Mashima és el que m'agrada més, però les històries diguem que no m'enganxen tant. Més tard edito i et poso la llista classificada, que ara no tinc temps Poso la llista sense classificar. Si vols informació sobre algun, només l'has de demanar. ShonenNaruto Kenshin Detectiu Conan Astroboy Double Arts 666Satan Yu Yu Hakusho Fullmetal Alchemist Kajika Fairy Tail Monster Soul Neko Majin Eyeshield 21 (esports) SeinenBlack Jack (d'Osamu Tezuka) 20th Century Boys Doubt Metrópolis Crossing 25 Trigun Death Note Code Geass (tot i que no em va agradar gaire...) ShojoGals! (és molt tonto, són nenes maques que s'ho volen passar bé, es posen ungles llargues i perruques. Però és que l'humor em fa partir, així que la resta ho obvio) Azuki (el manga és molt maco) UltraManiac Marmalade Boy La princesa caballero My 1/3 Boyfriend JoseiNodame Cantabile Ah, i Rave jo me l'he agafat a la biblioteca I possiblement em deixo alguna cosa, però ara per ara no se m'acut. I això que tinc apuntat tot el que em llegeixo! | |
|
| |
XxMitsu-chanxX Idèfix
Nombre de missatges : 12 Fecha de inscripción : 18/08/2009 Edad : 31
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dt Ago 18, 2009 7:08 pm | |
| jajajajaj que anti-shojo que sou xDDD
En fi, ara poso jo la meva llista... shoujo revenge >;DDD!!! Aquesta és la meva col·lecció de shojo... i no shojo! xD
.:Volums autoconclusius:. - Epotrans! Mai - Double Sentiment - Utena Special
.: Col·leccions tancades:. - Paradise Kiss (5 vol) - Fushigi Yuugi (9 súper-vol) - ¡Viva Japón! (3 vol) - Ayashi no Ceres (14 vol) - Alice 19th (7 vol) - Imadoki (5 vol) - Chobits (8 vol) - CardCaptor Sakura (12 vol) - Clamp Gakuen Tanteidan (3 vol) - Kakan no Madonna (7 vol) - Kanon (6 vol) - Utena (5 vol) - World of S and M (2 vol) - Fruits Basket (23 vol) - Datte Suki-Nandamon (2 vol) - Death Note (12 vol) - Rahxephon (3 vol) - Matantei Loki (7 vol) - Kamikaze Kaito Jeanne (13 semi-vol) - Time Stranger Kyoko (6 semi-vol) - FullMoon (7 vol) - The Gentlemen Alliance (11 vol) - La rosa de Versalles (5 súper-vol)
.:Col·leccions obertes:.
- Nana (14 vol) - Naruto (25 vol) *en venta* (cancelada) - One Piece (47 vol) - Keroro (17 vol) - Karin (10 vol) - Lovely Complex (10 vol) - Fushigi Yuugi Genbu (9 vol) - Tsubasa Reservoir Chronicle (25 vol) - XXX Holic (13 vol)
I... Futures compres *_* * Marmalade Boy (6 súper-tomos) * Angelic Layer (5 tomos) * Miyuki-chan in the Wonderland (Autoconclusiu) * Rex (Autoconclusiu) * RG Veda (7 súper-volums; quan s'acabi de publicar) * Magic Knight Rayearth (3 súper-volums; ídem) * Artbooks: South Side, North Side, Chi Photographics...
Per cert, si a algú li interessen els 25 primers volums de Naruto que m'ho digui, els tinc en venta, igual que altres cómics sueltos. Aqui més informació. | |
|
| |
Asiroth Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 82 Fecha de inscripción : 21/06/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dt Ago 18, 2009 7:44 pm | |
| Doncs aqui va la llista de animes que he acabat o segueixo setmanalment 1 - One piece ( + ova + curts) 2 - Bleach ( -relleno) 3 - Naruto ( -relleno) 4 - D. Gray-Man 5 - Yuyu hakusho 6 - Bola de Drac 7 - Bola de Drac Z 8 - Bola de Drac GT 9 - Trigun 10 - Genshiken (+ ovas) 11 - Genshiken 2 12 - Claymore 13 - Dokuro-chan 14 - Gantz 15 - Samuari seven 16 - Hellsing 17 - Gundam Seed 18 - Gundam Seed Destiny 19 - Kenichi 20 - Full Metal Alchemist 21 - Slam Dunk 22 - Ruroni Kenshin (fins la saga del Shishio) 23 - Gundam 00 24 - Gundam 00 S2 25 - The Law of Ueki 26 - Elfen Lied 27 - Furi Kuri 28 - Evangelion 29 - Tenjou Tengue 30 - .hack//SIGN 31 - .hack//ROOTS 32 - .hack//DUSK 33 - .hack//LIMINALITY 34 - .hack//GIFT 35 - Samurai Champloo 36 - Inuyasha 37 - Orphen 38 - Code Geass 39 - Code Geass R2 40 - Planetes 41 - Chaos;Head 42 - World Destruction 43 - Death Note 44 - Hajime no Ippo 45 - Basilisk 46 - Soul Eater 47 - Lucky Star 48 - Tengen-Toopa Gurren Lagann 49 - Tales of the Abyss 50 - Sengoku Basara 51 - Hajime no Ippo: New Challenger i la llista de mangas que m'he acabat o segueixo setmanalment: 01 - Naruto 02 - Gantz 03 - Bakuman 04 - Kamikaze 05 - Samurai Deeper Kyo 06 - Death Note 07 - Inuyasha 08 - Slam Dunk 09 - Monster Soul Com podeu comprovar, hem va més l'anime que el manga xDDD I... series que estigui seguint ara mateeeix doncs en anime Beck i Get Backers i de mangas, Kenichi, i Vagabond Deu ni dor quin munt de series xD | |
|
| |
Matagalls Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 169 Fecha de inscripción : 01/06/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dt Ago 18, 2009 10:01 pm | |
| Jo segueixo uns quants mangues i animes, però ja els teniu tots dits XD
Però vull destacar alguns animes que encara no han sortit i que són els meus preferits (i crec que els de ningú més XD sóc un bitxo raro)
Sayonara Zetsubou Sensei (i per extensió tota l'obra de Kiojo Kumeta, que de fet és tota ben igual) (Iniciada la 3a temporada!!) Ouran Tenguen Toppa gurren laggan Desert punk Soul Eater (he vist que algú encara la segueix; jo només he vist l'anime, que continua en manga???) | |
|
| |
kohaku_93 Ordrealfabètix
Nombre de missatges : 152 Fecha de inscripción : 18/08/2009 Edad : 30
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Ago 20, 2009 1:51 pm | |
| Doncs jo segueixo...
MANGUES: -Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE -xXxHolic -Angelic Layer -Magic Knight Rayearth -Azumanga Daioh!
ANIMES: -One Piece -Rantarô -La Llei de Ueki -El detectiu Conan (Tot i que dels animes només m'agraden els dos primers, els altres dos me'ls miro per passar el rato XP)
i això és tot ^^ | |
|
| |
Crumusant Assegurançatòrix
Nombre de missatges : 333 Fecha de inscripción : 01/03/2009
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dv Ago 21, 2009 12:48 am | |
| - Matagalls escrigué:
Però vull destacar alguns animes que encara no han sortit i que són els meus preferits (i crec que els de ningú més XD sóc un bitxo raro)
Sayonara Zetsubou Sensei
Que jo encara estic viu he XD | |
|
| |
Cheshire Idèfix
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 26/08/2009 Edad : 33
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Ago 27, 2009 1:52 am | |
| pues jo segueixu almenys actualment xk si posu tots els k e vist n'hi ha per estona...
-Shonen: D Gray Man One piece Fairy tail Bleach Naruto Bakuman Beelzebud Full Metal alchemist Juushin embu Soul Eater Get backers Claymore
-Shojo: Vampire knight
-Josei: Saiunkoku monogatari
-Manwha: Whitch Hunter | |
|
| |
kohaku_93 Ordrealfabètix
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Ago 27, 2009 5:46 pm | |
| - shira-chan escrigué:
- [...]
No estan ordenats per gustos:
Shojo: Fruits Basket Paradise Kiss Marmalade Boy Clover
[...] Aquest Clover és el de les CLAMP?? O.o L'han tret a espanya?? =0 | |
|
| |
shira-chan Obèlix
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Ago 27, 2009 5:50 pm | |
| Sí! És de les Clamp i me'l va deixar una amiga en castellà, el manga, eh, amb una edició molt i molt cuca, amb color, doble portada, lletres dauradetes, mida gran... no sé no el podries trobar... | |
|
| |
kohaku_93 Ordrealfabètix
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Ago 27, 2009 5:54 pm | |
| I em sabries dir de quina editorial era?? Es que em faries molt feliç jejeje es que ho he buscat per internet i enlloc consta que s'hagi editat mai, aquí, a espanya O_o | |
|
| |
shira-chan Obèlix
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Ago 27, 2009 6:43 pm | |
| Doncs ara no ho sé, els tinc a Barcelona, quan els vegi, t'ho dic. Però t'asseguro que era Clover, en Castellà, de les Clamp. Estil unconfundible i sortia gent de Tsubasa (la cantant dels cabells arrissats i tal). Potser ja està descatalogada... :S | |
|
| |
kohaku_93 Ordrealfabètix
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Ago 27, 2009 6:47 pm | |
| Mmmmmmm okok em faries un gran favor jejejeje
Encara que estigui descatalogada (que quasi segur que ho està) ara em pica la curiositat XD | |
|
| |
Gruay Idèfix
Nombre de missatges : 25 Fecha de inscripción : 09/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Soon in Barcelona
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dc Set 09, 2009 10:58 pm | |
| Jo segueixo online:(ordenats per preferència) -One Piece -Fairy Tail -Ane-Doki ^^ -Bakuman -Bleach -Naruto
Segueixo en comic:(ordenats també per preferència) -Rave -Mahou Sensei Negima! -Love Hina -Cinturó Negre -666 Satan -Venus Versus Virus | |
|
| |
kohaku_93 Ordrealfabètix
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dj Set 10, 2009 10:08 pm | |
| - shira-chan escrigué:
- Doncs ara no ho sé, els tinc a Barcelona, quan els vegi, t'ho dic. Però t'asseguro que era Clover, en Castellà, de les Clamp. Estil unconfundible i sortia gent de Tsubasa (la cantant dels cabells arrissats i tal). Potser ja està descatalogada... :S
Shira, ja no cal que ho busquis, ja ho he trobat ^^U És de mangaline ^^ | |
|
| |
Ayukawa Idèfix
Nombre de missatges : 7 Fecha de inscripción : 02/11/2009
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dt Nov 03, 2009 5:09 pm | |
| Jo ara mateix segueixo aquests manga que ordeno per ordre de preferència:
-Bleach -Psyren -One Piece -Naruto -Katekyô Hitman Reborn! -Bakuman -Fairy Tail -Nana (aquest és l'últim perquè està parat... Si no, seria el primer o el segon xD) -Crec que em deixo molts, però no m'en recordo xD
MANGA FÍSIC
-Kimagure Orange Road -Nana (Sí, també me la compro xD) -Samurai Deeper Kyô -Ikkitousen -Mahou sensei Negima! -... Igual que abans, em deixo molts, segur xD | |
|
| |
Nightsirk Idèfix
Nombre de missatges : 56 Fecha de inscripción : 16/12/2009 Edad : 34 Ubicació : Near the sky
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dg Des 20, 2009 3:53 pm | |
| MANGA (ONLINE) :
- One Piece.
- Naruto.
ANIME (ONLINE) :
- Blue Dragon (en català).
- Fairy Tail (subtitulat per vosaltres).
- Naruto (últimament, el que he vist de Naruto és el combat entre els uchuha: Sasuke vs Itachi). | |
|
| |
Zak Idèfix
Nombre de missatges : 48 Fecha de inscripción : 30/10/2009 Edad : 28 Ubicació : Barna
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden Dc Des 23, 2009 10:16 am | |
| Dons jo prefereixo: Detectiu Conan One Piece Spray King Fairy Tail Bola de drac, z i GT Blue Dragon Bleach Naruto Death Note Kenshin Slam Dunk Zatch Bell Full Metal Alchemist Magic Kaito
Salutacions, Zak | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Mangues que seguim i ordre en que ens agraden | |
| |
|
| |
| Mangues que seguim i ordre en que ens agraden | |
|