Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Naruto (spoilers)

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDv Jun 12, 2009 1:50 pm

Bé, doncs, obro aquest fil per comentar Naruto al dia! Ho he estat fent un temps a animelliure, però els ànims estan molt caldejats, i tothom la troba una sèrie horrorosa. Ja estic cansat de sentir crítiques negatives.
Què en penseu vosaltres? La seguiu?

Spoiler:

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDv Jun 12, 2009 4:27 pm

Jo no trobo que valgui tan la pena... però tampoc està malament almenys a mi m'entrate un rato.

jo crec que això d'en Danzou pot està bé almenys a mi ma aixecat l'interes que feia bestan temps que la seria amb deia poc...
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDv Jun 12, 2009 9:18 pm

La saga d'en Pain m'ha agradat. Era un enemic molt potent i l'ha vençut molt bé tot i que, pel meu gust, el capítol on comença a obrir les portes de les cues va ser massa ràpid. Però bó, un bon detonant i un bon fre.

La xerrada també m'ha agradat força. No tot s'ha d'aconseguir amb la violència tot que la xerrada es dóna després de molta lluita, em sembla correcte.

Que hagi ressuscitat a tothom em va semblar molt Bola de Drac. Potser en Kishimoto es va adonar que era molt exagerat matar a en Kakashi i va haver de buscar algu... no ho sé, però també ho vaig trobar massa pim-pam. De tota manera, en un manga que segueixen tants nens, no pot muntar una massacre a l'estil Code Geass "para que el pueblo aprenda lo que es el odio".

I en Danzou, m'agradaria que fos l'eix d'unió entre en Naruto i en Sasuke. No em veig en Naruto defensant en Danzou davant d'en Sasuke. I si ho fa, perdrà molt. Així que em sembla bé que l'hagin posat per aquí tot que em si me'l trobés davant li escopiria a la cara.

Crec que la gent critica molt la sèrie perquè s'esperen coses fora del normal o més madures. Però no hem d'oblidar l'edat del públic al que va dirigit. Que a nosaltres i a la majoria dels "extrangers" que seguim manga shonen, ens tocaria passar-nos ja al seinen...
Tornar a dalt Ir abajo
Sylas
Idèfix
Idèfix
Sylas


Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 01/04/2009
Edad : 34

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDt Jun 16, 2009 1:02 pm

Jo, sincerament, m'esperava mes cosa. Tant Pain i tant rollo per saber qui era i tal, perque al final només xerrant s'acabi tot el tema d'Akatsuki, pero wnu, que hi farem xD
Per el tema de que tothom hagi tornat a la vida, penso igual que Shira-chan. I per acabar, Danzou com a 6é Hokage, crec que en Kishimoto ho ha fet així per acabar de lligar totes les peçes per tal de acabar el manga: Danzou es Hokage, certa gent no li agrada la idea (crec k hi haura alguna revelió o algu xD), en Sasuke tornara a liarla per Konoha...

Penso que, com no li donin despres de tot aixó el títol de Hokage a en Naruto, Kishimoto s'ens está quedan amb nosaltres, perque per mi, ja li podien haber nombrat 6é Hokage dspres de la derrota d'Akatsuki xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
SoryLh
Idèfix
Idèfix
SoryLh


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 11/03/2009

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDt Jun 16, 2009 10:18 pm

La meva opinio de naruto es que es una serie amb molt bons personatges pero una serie molt lenta y amb molts capitols de "relleno" amb la qual cosa mata la serie. El capitol que representa molt bé aixo es quan naruto lluita amb l'Orochimaru... 35min per transformarse y 3 de lluita... xD amb tot el respecte que facin com D.Gray Man, que deixien un temp de fer la serie y s'adaptin al manga.
Yo la vaig deixar de veure Naruto quan lo de las tumbes de no se qui... aixi que del pain res de res xD.

En resumides comptes, prefereixo veure altres series que naruto encara que em fa "tilin", tot s'ha de dir...

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
http://soloanimeymanga.forosactivos.net/portal.htm
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDt Jun 16, 2009 11:53 pm

Tens la opció de llegir el manga. Personalment segueixo molt pocs animes.... Al manga no hi ha relleno!
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDc Jun 17, 2009 7:44 am

Shira el que no m'agrada da Naruto és que el manga TAMBÉ te relleno (opinió meva...) hi ha moltes coses que no hi fan RES però en fi és qüestió de gustos ja ser que a tu t'agradens el shonens típcs XD
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDc Jun 17, 2009 11:42 am

hihihi! M'agraden els shonens típics, però Naruto està a la cua. Massa "infantil" pel meu gust. Hi ha poques bromes i poc sovint m'agrada com avancen les coses. Poc sovint em sorprenen gratament.

Tot lo de l'Orochimaru no em va agradar, massa protagonisme per en Sasuke que no m'acaba de caure bé. L'únic que em mola molt és quan apareix el kyubi per allà mig. O alguna tècnica i estratègia d'algun (com en Shikamaru). En Pain prometia ser cru i ho ha estat però, nosé, deuen ser els dibuixos, els trobo molt caòtics i tota la lluita de konoha no em va acabar de fer el pes... Que tot aquell odi immens s'acabés amb una xerrada... en Pain em va decebre força, tot i que és el que volia (sempre m'agrada que se solucionin les coses sense violència) creia que en Nagato, ja que havia arribat tant lluny, no seria fàcil d'aturar psicològicament parlant, etc...

De tota manera els vaig seguint i, tenint en compte a qui va dirigit, doncs m'agrada i té alguns punts bons.
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDv Jun 19, 2009 11:33 am

Capítol 452 llegit!

Visca!! cheers cheers
El capítol d'avui m'ha fet molt bona pinta. M'ha recordat els vells temps de Naruto, quan m'agradava molt més, i això m'ha posat de molt bon humor Very Happy (qui sap si Naruto recuperarà la brillantor dels primers temps). La veritat és que la saga de Pain no ha estat malament, però he tingut la sensació que la trama s'adormia, i les coses anaven a poc a poc i sempre entorn del mateix. Ara s'han obert nous fronts i noves històries, i es perfilen trames interessants. Vaja, jo ho veig així!
Ara bé, la Sakura sembla el Krilin tu. Sempre pillen els mateixos. No
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDc Jul 08, 2009 9:20 pm

Bueno, capítol 254.
Què, què us sembla? De moment, no massa teca. El que sí que hi ha és molta preparació. Es couen coses grans. Només la gran reunió de hokages ja m'interessa.
Però, i en Danzou? M'hi molesta allí al mig.
Per animelliure corre la teoria que en Danzou i en Madara Uchiha són la mateixa persona. Bogeria o genialitat?
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDs Jul 11, 2009 4:05 pm

No crec que siguin el mateix... de tota manera, ni tant sols recordo si en Danzou sempre ha dut l'ull tapat. L'altre ull de l'Obito va quedat fet papilla, oi?

A més, en Danzou va ser un dels que va manar l'eliminació del clan Uchiha. Dubto molt que sigui un Uchiha...

No ho sé, es preparen moltes coses, però tot va tant lent que prefereixo no fer conjectures perquè d'aquí que les pugui confirmar aquestes ja m'hauran consumit.
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDs Jul 11, 2009 5:56 pm

[quote="shira-chan"
A més, en Danzou va ser un dels que va manar l'eliminació del clan Uchiha. Dubto molt que sigui un Uchiha...
[/quote]
I qui va matar el clan Uchiha? un Uchiha... així que pot ser encara amb més raó XD en Danzou busca poder i li és igual si per aconseguir-lo ha de destruir konoha
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDs Jul 11, 2009 6:15 pm

Crumusant escrigué:
shira-chan escrigué:

A més, en Danzou va ser un dels que va manar l'eliminació del clan Uchiha. Dubto molt que sigui un Uchiha...
I qui va matar el clan Uchiha? un Uchiha... així que pot ser encara amb més raó XD en Danzou busca poder i li és igual si per aconseguir-lo ha de destruir konoha

Bé, no sé, però l'Itachi es va carregar el seu clan pel "bé" de Konoha ja que el clan conspirava contra la vila. L'Itachi era un Sant enganyat, en Danzou no.
De tota manera, quina classe de poder pot aconseguir en Danzou destruint Konoha? Què governarà després?
No és un Uchiha, l'ull és un implant, sinó tindria els dos a no ser que l'ull sa fos l'implantat, però no té massa sentit deixar-se prendre un ull amb Sharingan.
A més, el té constantment activat (sinó no l'amagaria) com en Kakashi (crec recordar). O l'ha utilitzat massa i ara no el sap desactivar, o és un implant.

De tota manera, no tinc ni idea de què hi pinta un Sharingan amb en Danzou... No
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) EmptyDg Jul 12, 2009 9:17 pm

Jo tampoc ho veig massa clar. Una mica rebuscat, certament, però quan ho vaig sentir, em va agradar com a teoria.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Naruto (spoilers) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Naruto (spoilers)   Naruto (spoilers) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Naruto (spoilers)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Fairy Tail (spoilers)
» One Piece (spoilers - ritme japonès)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Offtopic :: Anime i manga :: Opinió i discussió-
Canviar a: