Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Opinem sobre la sèrie

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDt Ago 04, 2009 11:57 pm

Bé, doncs, aquest tema és per anar comentant Silvery Crow a mesura que l'anem traient, a veure què ens sembla, si ens agrada, si no, etc.
Volem saber les opinions de tothom sobre les sèries que fem!

De moment, a mi m'agrada força. Encara està presentant personatges i creant tota mena de misteris, però com que m'agraden els personatges innocents però justos, en plan Luffy i Goku, pos mira, aquest també m'ha fet el pes...
De moment, encara hi ha poca teca, però m'avanço una mica, i ja puc dir que el tema d'en Makorika m'ha acabat agradant força... però això se sabrà al capítol 5 Razz

No res, a dir-hi la vostra!
Tornar a dalt Ir abajo
Sylas
Idèfix
Idèfix
Sylas


Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 01/04/2009
Edad : 34

Opinem sobre la sèrie Empty
MissatgeAssumpte: Re: Opinem sobre la sèrie   Opinem sobre la sèrie EmptyDg Nov 01, 2009 4:58 pm

Jo me l'estic començan a llegir, i he de dir que m'esta agradan força.
Es nota molt que es del mateix autor de Samurai Deeper Kyo, no sols per l'estil de dibuix, sino per el caracter d'en John, que es una barreja de Hotaru i Kyoshiro.
Nomes porto tres capitols llegits i ja estic enganxat xDDDD
Adoro a en Akimine Kamijyo!!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Opinem sobre la sèrie
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Opinem sobre la sèrie
» Opinem sobre la sèrie
» Opinions sobre la pel·lícula
» .:Fòrum sobre les CLAMP en català:.
» Dubte sobre la notícia del portal

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Manga :: Silvery Crow-
Canviar a: