Dragon no Fansub
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Rave - Hiro Mashima

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima EmptyDg Jul 05, 2009 12:07 am

Bones!
Obro el tema perquè fa poc me l'he començat a llegir, i a veure si hi ha algú que també ho hagi fet que la vulgui comentar.
Per començar, m'agradaria dir que trobo molt curiós que la inspiració de Mashima sempre vingui del mateix lloc. Vull dir, que sembla que es repeteixi una mica. Per exemple, i aquella que també segueixin Fairy Tail m'entendran:
- El poder Aetherion apareix a les dues sèries.
- Un personatge anomenat SiegHart a Rave, s'assembla molt a en Sieglein de Fairy Tail (fins i tot tenen un tatuatge semblant a l'ull).

Ara bé, resulta que quan vaig començar a notar aquestes coses, la sèrie em va entrar una mica malament, perquè vaig pensar que Mashima sempre feia el mateix. Però bé, he de dir que ha millorat molt a mesura que avança l'argument. Vaig pel volum 12, i em té realment enganxat.
Així que, si algú no l'ha llegit, la recomano, però començant-la amb paciència, perquè no entra a la primera (és un argument molt tòpic, salvar el món i aquestes coses).

Si algú l'ha llegit, què en penseu (sense spoilers sisplau Razz )
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima EmptyDg Jul 05, 2009 2:12 am

Jo vaig per el 30 XP i res he de dir que... m'agrada :FFF i no as trobat també en Plue igual? XD, i si t'hi fixes a les series així llargues sempre hi ha la parella homa i dona amb una mascota, però jo crec que està millor Fairy tail tot i que ja et dic Rave no amb desegrada gens ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima EmptyDg Jul 05, 2009 10:22 am

En Plue!! És veritat, me'l vaig deixar, jeje.
Tens raó, Mashima sempre fa servir el mateix plantejament. No sé per què, potser és una mania.
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima EmptyDg Jul 05, 2009 4:49 pm

No he obert l'spoiler de dalt perquè encara vaig pel volum 6.

M'agradaria saber d'on has aconseguit el còmic, Surreak! És que em costa molt trobar-lo per internet, (ja sé que en Crumu se'l compra, però a la meva butxaca no li serveix aquest recurs).

De moment, no em desgrada però és veritat que l'he deixat aparcat... Encara queda molt per trobar els deliciosos dibuixos d'en Hiro Mashima....
Que "copii" personatges no em sembla malament si la història realment es bona, tampoc em molesten els mons semblants (com els gremis de Fairy Tail i de MHO). No crec que els torni a fer sortir per manca d'imaginació. Crec que és perquè n'està massa orgullós. Tant en Plue con l'Sieglein són personatges irrepetibles i amb gran carisma, si jo els creés em costaria desprendre-me'n.

Si alguna dia trobo el manga complet seguiré llegint.
Tornar a dalt Ir abajo
Surreak
Obèlix
Obèlix
Surreak


Nombre de missatges : 835
Fecha de inscripción : 25/05/2009
Edad : 36

Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima EmptyDg Jul 05, 2009 7:42 pm

Home, jo crec que podria imaginar una mica més, però. L'oración 6 de FT i l'esquadró oration de Rave també estan trets de la mateixa idea. No dic que no pugui repetir personatges, o idees, o fer guiñus al lector (l'aparició d'en Plue a FT és un guiñu). Però, per exemple, l'aetherion no és tan important. Per què no canviar-li el nom?
En Sieghart i en Sieglein no són en absolut el mateix. Simplement, s'assemblen físicament i pel nom. Només calia canviar una mica el disseny i el nom.
Que li agradin els gremis? Cap problema si ho repeteix. Jo em queixo (si se'n pot dir queixar-se) més de les repeticions de coses molt concretes, com un nom o un personatge, no pas coses generals.

Shira, el manga l'agafo de de la biblioteca. És una gran font, acostumen a tenir sèries completes i me les puc llegir gratuïtament. Què més vull? Moltes de les sèries que m'he llegit les hi he agafat.
Tornar a dalt Ir abajo
Crumusant
Assegurançatòrix
Assegurançatòrix
Crumusant


Nombre de missatges : 333
Fecha de inscripción : 01/03/2009

Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima EmptyDg Jul 05, 2009 10:59 pm

jo crec que el Plue el fa servir per deixa marca! XP i en Sieghart també que personalment mets te un disseny que m'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
shira-chan
Obèlix
Obèlix
shira-chan


Nombre de missatges : 1023
Fecha de inscripción : 06/03/2009
Edad : 37

Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima EmptyDg Jul 05, 2009 11:04 pm

Segueixo pensant que ho fa expressament i no per manca d'imaginació. El perquè ho fa... no en tinc idea concreta, però entenc que pugui "molestar" Jo encara espero els poders amagats d'en Plue de Fairy Tail, és a dir, que desorienta perquè no saps fins a quin punt són el "mateix".

La biblioteca?? quina sort! Jo de la Biblioteca vaig llegir tot Rurouni Kenshin i Death Note, algunes de Naruto i de Bleach. però no hi ha Rave Master... T_T
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Rave - Hiro Mashima Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rave - Hiro Mashima   Rave - Hiro Mashima Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Rave - Hiro Mashima
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dragon no Fansub :: Offtopic :: Anime i manga :: Opinió i discussió-
Canviar a: